ik zie het idd, gister middag stond i hele middag aan en geen 5.1 maar 2.0 gister avond sprong i ineens over naar 5.1, lijkt er op dat ze nogsteeds bezig zijn ermee.
Weet niet of jouw dat ook op valt, maar sinds ze simultain uitzenden is het beeld er niet beter op geworden, eerder slechter, idem met foxlife en history(dmc zenders), je ziet teveel ghosting op die kanalen(HD versies) dit was voordat al die zenders simultain gingen uitzenden totaal niet het geval en was factor 3 scherper en totaal geen ghosting.