• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NGC HD heeft weer 5.1

Berichten
2.153
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kan de melding van een paar maanden terug niet meer vinden, dus maar even een nieuwe aangemaakt. Sinds gisteren werkt het 5.1 weer. Ook via de schotel, dus schijnbaar was er bij de aanbieder een probleem.
 
Op sat blijft i gewoon op DD 2.0 staan, dit was 2maand terug verschillend dan 5.1 dan 2.0, maar nu dus constant 2.0.
 
Ik heb vorige week donderdag (de 23e) bij 2 opvolgende programma's gemerkt dat er weer 5.1 was. Daarna was het weer allemaal 2.0. Ging schijnbaar nog niet goed.

Vanavond om 19.00 uur was de Dog Whisperer ook weer in 5.1. Daarna niet meer gekeken. En bij al die 3 voorbeelden was het ook 5.1 op de schotel.

Ah, mijn vrouw geeft even gelegenheid: op dit moment ook op beiden 5.1 op NGC HD.
 
ik zie het idd, gister middag stond i hele middag aan en geen 5.1 maar 2.0 gister avond sprong i ineens over naar 5.1, lijkt er op dat ze nogsteeds bezig zijn ermee.

Weet niet of jouw dat ook op valt, maar sinds ze simultain uitzenden is het beeld er niet beter op geworden, eerder slechter, idem met foxlife en history(dmc zenders), je ziet teveel ghosting op die kanalen(HD versies) dit was voordat al die zenders simultain gingen uitzenden totaal niet het geval en was factor 3 scherper en totaal geen ghosting.
 
NATGEO met hun grote bek, ja wij zenden alles in native hd uit, denk ik naja weer eens kijken naar loslopend wild en wat denk je upscaled, naja upscaled zelfs sd is nog beter, ziet er gewoon weg niet uit.
 
Devil-Strike.net zei:
NATGEO met hun grote bek, ja wij zenden alles in native hd uit, denk ik naja weer eens kijken naar loslopend wild en wat denk je upscaled, naja upscaled zelfs sd is nog beter, ziet er gewoon weg niet uit.
Is een Nederlandse productie. Kan bijna geen toeval meer zijn... ;-)
 
luukmlgn zei:
Is een Nederlandse productie. Kan bijna geen toeval meer zijn... ;-)

Dat dacht ik dus ook al idd, maarja zech dan niet keer op keer alles word in native hd uitgezonden, want soms zie je dingen dan denk ik als dat hd is ben ik sinterklaas.
 
Terug
Bovenaan