Kronenburg
Forum Gebruiker
- Berichten
- 9
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik zit met het volgende probleem. Sinds vorige week geven alle 3 mijn Next boxen aan dat de internetverbinding op de boxen traag is en dat niet alle functies werken. Ik heb hier nooit last van gehad en ben tot op heden altijd zeer tevreden met de Next boxen. De foutcode die ik tegenkom op mijn boxen is CS9995.
Het is net of het probleem is ontstaan na de recente upgrade van de internet snelheden. Ik heb zoals geadviseerd mijn connectbox meer dan een minuut van het stroom gehaald en daarna weer opgestart. Mijn internet zelf is niet traag. Als ik mijn snelheid meet haal ik bijna de snelheid van mijn abonnement. 700 MB. Alle 3 mijn boxen zijn verbonden met wifi. Ik heb een fantastisch Mesh systeem van Linksys tri-band. Ook geprobeerd om het probleem te verhelpen door 1 van de boxen met een netwerkkabel aan te sluiten. Maar ook dan blijft het probleem. Mijn connect box draait in bridge modus. Op mijn verzoek door Ziggo gedaan.
Als ik dus de diagnose gebruik zie ik de melding: traag internet. Ook bij al mijn andere boxen. Ik heb Ziggo gebeld en zij sturen van de week een monteur.
ik vraag mij af waarom, want ik denk niet dat het probleem bij mij zit. Maar eerder in het netwerk van Ziggo.
Iemand bekend met dit probleem en hoe eventueel op te lossen?
Het is net of het probleem is ontstaan na de recente upgrade van de internet snelheden. Ik heb zoals geadviseerd mijn connectbox meer dan een minuut van het stroom gehaald en daarna weer opgestart. Mijn internet zelf is niet traag. Als ik mijn snelheid meet haal ik bijna de snelheid van mijn abonnement. 700 MB. Alle 3 mijn boxen zijn verbonden met wifi. Ik heb een fantastisch Mesh systeem van Linksys tri-band. Ook geprobeerd om het probleem te verhelpen door 1 van de boxen met een netwerkkabel aan te sluiten. Maar ook dan blijft het probleem. Mijn connect box draait in bridge modus. Op mijn verzoek door Ziggo gedaan.
Als ik dus de diagnose gebruik zie ik de melding: traag internet. Ook bij al mijn andere boxen. Ik heb Ziggo gebeld en zij sturen van de week een monteur.
ik vraag mij af waarom, want ik denk niet dat het probleem bij mij zit. Maar eerder in het netwerk van Ziggo.
Iemand bekend met dit probleem en hoe eventueel op te lossen?