- Berichten
- 9.286
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Wie helpt mij met het volgende;
Ik wil een verzoekje posten op Eweka, ik selecteer de groep, in dit geval alt.binaries.games, klik in Grabit op "post", kies bij Newsserver "Eweka15", kies bij Newsgroup "alt.binaries.games" en bij subject vul ik in "REQ: Can someone post German Railroads vol. 1+2+4+5, Thx"
Dan klik ik op post en zie in de batch dat het bericht verzonden wordt naar de server. Ik herhaal bij "subject" alles nog eens in het Duits voor de zekerheid en een dag daarna maak ik een incremental update, nix te vinden. En ik ben al een week zo aan het klooien.
Doe ik iets fout? wie oh wie heeft de gouden tip, bvd.
Btw, een half jaar geleden lukte het wel met een ander request, zat toen op Eweka6, later moest ik dit veranderen in Eweka15, heb op allebei geprobeerd maar geen resultaat.
Ik wil een verzoekje posten op Eweka, ik selecteer de groep, in dit geval alt.binaries.games, klik in Grabit op "post", kies bij Newsserver "Eweka15", kies bij Newsgroup "alt.binaries.games" en bij subject vul ik in "REQ: Can someone post German Railroads vol. 1+2+4+5, Thx"
Dan klik ik op post en zie in de batch dat het bericht verzonden wordt naar de server. Ik herhaal bij "subject" alles nog eens in het Duits voor de zekerheid en een dag daarna maak ik een incremental update, nix te vinden. En ik ben al een week zo aan het klooien.
Doe ik iets fout? wie oh wie heeft de gouden tip, bvd.
Btw, een half jaar geleden lukte het wel met een ander request, zat toen op Eweka6, later moest ik dit veranderen in Eweka15, heb op allebei geprobeerd maar geen resultaat.