• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Newsserver? Nu ook voor voormalig UPC leden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bert
  • Startdatum Startdatum
B

Bert

Nu UPC Ziggo is geworden, kunnen wij nu ook gebruik maken van de ziggo nieuwsserver die ze zelf op hun website/faq aanbieden?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/

Indien ja, dan is de vraag welk adres en logins moet je als 'upc' gebruiker dan ingeven, 'upc' staat er namelijk niet bij in het lijstje....
 
Ik zag dat dit wel gebruikt kon worden voor ZIggo klanten maar dat UPC al een tijd geleden heeft stopgezet.
 
Niet voor UPC abonnees en ook niet voor geheel nieuwe klanten.
Deze service is alleen nog voor oude klanten en sterft dus langzaam uit.
 
je hebt er ook niet veel aan


"Retentie op binary Maximaal 30 dagen"
 
paprikachips zei:
je hebt er ook niet veel aan


"Retentie op binary Maximaal 30 dagen"
Nee, want in 30 dagen lukt het toch niet om een post binnen te halen...
 
Gewoon een payserver nemen. Kost je maximaal €7,50 per maand. Dan kan je naar hartelust downloaden op maximale snelheid. Dat bedrag kan ook lager. Ik gebruik een news server ooit aanbevolen door Chelloo.nl en ben daar nog steeds zeer tevreden mee. Gewoon ff Googlen voor een retentie van 250+
 
Het grappige is dat bijna alle grote releases er binnen een dag al af zijn wegens dmca.
Dus wat moet je nog met een retentie van 1000 dagen?
Ik heb ook gewoon een payserver hoor maar je moet er snel bij zijn tegenwoordig.
 
Koobuss zei:
Het grappige is dat bijna alle grote releases er binnen een dag al af zijn wegens dmca.

Steeds meer releasegroepen/posters posten versluierd of alternatief zodat dmca nauwelijks meer een belemmering vormt ;)
 
Terug
Bovenaan