• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

News.chelloo.com is een feit!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter René
  • Startdatum Startdatum

René

Moderator
Berichten
10.051
Internet
  1. Plinq
Aanmeld pagina NEWS.Chelloo.nl

Binnenkort is het mogenlijk om via Chelloo.nl een speciaal usenet account aan te vragen.
We gaan deze usenet dienst aanbieden in samenwerking met XS News.

Het abonnement dat je via Chelloo.nl kunt verkrijgen is helemaal op maat gemaakt voor UPC abonnee's.
De prijs van dit abonnement houden we nog even geheim, maar het is in ieder geval een zeer scherpe prijs die alleen verkrijgbaar is via Chelloo.nl, en alleen voor abonnee's van UPC.

Support kun je krijgen via dit forum, en direct via XS News.

Hierbij alvast de specificaties van het nieuwe usenet abonnement:

[*]Onbeperkt downloaden van zeer snelle en betrouwbare binary-newsservers
[*]Abonnementen speciaal geoptimaliseerd voor UPC abonnee's
[*]Snelheid 24 Mbps
[*]Aantal gelijktijdige connecties: 14
[*]120 dagen retentie
[*]150.000+ groepen
[*]SSL ondersteuning
[*]Alleen verkrijgbaar via Chelloo.nl en alleen voor UPC abonnee's
[*]Abonnement verkrijgbaar per maand (misschien later ook jaar abonnementen)
[*]Zeer lage prijs

Aanmeld pagina NEWS.Chelloo.nl
 
Helemaal top hoor...ik zit nu al bij XS News en ben daar zeer tevreden over. Via Chelloo.nl straks zelfs nog twee bots meer...la maar komen :)
 
bo3 zei:
Dit gaat denk ik een succes worden!

dit zal prijsafhankelijk zijn denk ik, als ze maar 1-2 euro goedkoper zijn dan xs valt het wel mee, we zullen wel zien
 
ben wel echt benieuwd naar de prijs zit nu onder de tien euro en met 8 lijnen goede snelheid alleen in de piek uren 40% minder snelheid ::)
 
Is het de bedoeling dat alleen dit abonnement aangeboden wordt of komen er meer.
 
In eerste instantie is dit het enige abonnement. Misschien komen er ook nog abonnementen speciaal voor easy/power/10mbs/16mbs, maar voorlopig zal het huidige abonnement voldoende zijn.
 
Het is precies ontworpen voor de Extreme abonnementen zo te zien.

Misschien is het voor Power klanten "te ruim".
Maar als de prijs echt laag is dan is het zeer interessant.
Nu heb ik bij een andere payserver wel iets voor mijn type abonnement dus het hangt echt van de prijs af.

Toch goed dat het initiatief doorgang kan gaan vinden!
 
Terug
Bovenaan