• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

{newgroup} does not exist on this server (xsnews)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Quint
  • Startdatum Startdatum
Q

Quint

Hallo luitjes,

Sinds dit weekend overgestapt van Eweka naar XSNews (de speciale aanbieding van hier) en gelijk al een heel vaag probleem. Van de 4 films die ik wilde binnen halen lieper er 2 stuk met de melding dat de desbetreffende nieuwsgroep niet bestaat op de server. Het rare is dat er eerst een paar bestanden wel worden binnen gehaald, maar vervolgens loopt het dus dood. Ik heb een bijlage bijgevoegd zodat je kunt zien wat ik zie. Ik snap hier helemaal niets van. Met Eweka had ik dit probleem nooit. Iemand enig idee?

Frank
 
als je goed heb gelezen zijn ze bezig met onderhoud ze gaan begingen met alles overzetten naar
andere servers dan worden de dagen ook weer langer van 100 dagen naar de 400 dagen
 
Probeer eens een nieuwe grouplist op te halen en daarna nog eens proberen.
 
Afgelopen weekend heeft men bij XS alle servers verhuisd.

Dit heeft waarschijnlijk hiermee te maken.
Vind het alleen slecht dat hier heel weinig info over bekend is gemaakt.

Ik heb zelf een XSnews abbo en heb hierover een mailtje ontvangen.
Maar hier op het forum heb ik niks vernomen terwijl er toch genoeg mensen een Chelloo.nl abbo hebben wat ook door XS gehost word.

Weet even de link niet meer maar klein stuk hieronder staat een post van mij met het mailtje er in wat ik van XS heb gehad.
 
Nee er was een klein onderhoud. De servers moeten nog verhuisd worden:

Verhuizing 27 en 28 januari
Omdat we in ons huidige datacentrum uit ons jasje zijn gegroeid, gaan we naar een nieuw datacentrum verhuizen. De verhuizing zal plaatshebben op dinsdag en woensdag 27 en 28 januari. De werkzaamheden zullen tussen 9:00 en 19:00 worden uitgevoerd. Omdat we al onze apparatuur verhuizen, kunnen gedurende deze tijd downtimes voorkomen.

Daarbij komt dat je beter als je problemen hebt dit beter op het XSNews forum kunt melden.
 
we kunnen het daar wel melden maar sta al zo vol
met vragen dus gewoon afwachten tot alles klaar is
 
Terug
Bovenaan