C
Coyote05
Aangezien de HB 'slechts' vier netwerkpoorten heeft heb ik er 2 Network Switches op aangesloten. Eéntje van Sweex en de andere is een Sitecom (Sitecom LN-119 Network Switch 8 port).
Op de HB zijn verder mijn Pioneer Receiver VSX-827 en een Homplug aangesloten. Die werken beide uitstekend.
De Sweex werkt ook prima. Aan de Sweex hangen mijn 2 PC's en de printer. Werken alle drie en op volle snelheid.
Het probleem lijkt de Sitecom te zijn. Alles wat ik daarop aansluit krijgt geen verbinding met het netwerk. Voeding is aangesloten (power lampje brandt) en als ik netwerkkabels erop aansluit met apparatuur dat aanstaat, dan branden de bijbehorende lampjes ook.
De Sitecom werkte nog wel toen ik nog mijn Cisco 3925 gebruikte. Heb ik pech dat de Sitecom en de HB niet met elkaar overweg kunnen? Zijn er meer die problemen met een Sitecom ondervinden (of juist niet?)
Graag jullie ervaringen.
Op de HB zijn verder mijn Pioneer Receiver VSX-827 en een Homplug aangesloten. Die werken beide uitstekend.
De Sweex werkt ook prima. Aan de Sweex hangen mijn 2 PC's en de printer. Werken alle drie en op volle snelheid.
Het probleem lijkt de Sitecom te zijn. Alles wat ik daarop aansluit krijgt geen verbinding met het netwerk. Voeding is aangesloten (power lampje brandt) en als ik netwerkkabels erop aansluit met apparatuur dat aanstaat, dan branden de bijbehorende lampjes ook.
De Sitecom werkte nog wel toen ik nog mijn Cisco 3925 gebruikte. Heb ik pech dat de Sitecom en de HB niet met elkaar overweg kunnen? Zijn er meer die problemen met een Sitecom ondervinden (of juist niet?)
Graag jullie ervaringen.
