4
47
Hallo sinds vanmiddag is er hier een IPv4 ofwel netwerkstoring, ik vroeg me af of dit bij anderen bekend is, mn fibermodem is wel online maar krijgt geen ip adres toegewezen? 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

via een hotspotknuffa zei:Je kan niet online zijn zonder IP...Hoe ben je nu aan het internetten? Via mobiel? Back-up?

televisie wel wat mij opviel waren wel dat de ms van 17ms nu op 29ms stond dat zou op een signaal storing kunnen duiden maar dat was het niet volgens een medewerker van upc, de telefoonmodem heeft nog heel even gewerkt maar toen ik de stekker er uit stop contact haalde om beide modems te restarten is ook de voip modem helemaal uitgevallen.Sta eigenlijk op het punt om weer te bellen maar ik kan netzogoed even wachten nog want er kan daadwerkelijk wel een storing zijn nu.knuffa zei:Heb je wel televisie? Telefoon?
De snelheid komt wel weer goed dat kan na een storing wel 2 a 3 uur duren voordat het weer goed is,je zou dan morgen of overmorgen weer redelijk de normale snelheid moeten halen normaal gesprokenJohoo_NL zei:Helmond sinds zojuist weer internet. Maar de snelheid is bedroevend slecht, nog geen 10Mb i.p.v. 60.

