• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netwerkstoring in 7326?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
4

47

Hallo sinds vanmiddag is er hier een IPv4 ofwel netwerkstoring, ik vroeg me af of dit bij anderen bekend is, mn fibermodem is wel online maar krijgt geen ip adres toegewezen? :o
 
knuffa zei:
Je kan niet online zijn zonder IP... ??? Hoe ben je nu aan het internetten? Via mobiel? Back-up?
via een hotspot :D
Het bellen doe ik via een speciale sip mobiel waarin ik mn voip account kan invullen en kan bellen ,je meot neit vragen hoe het stoort nogal maar het werkt, en het kost mij gewoon 10ct per minuut want het is een prepay betaalde voip provider.
 
knuffa zei:
Heb je wel televisie? Telefoon?
televisie wel wat mij opviel waren wel dat de ms van 17ms nu op 29ms stond dat zou op een signaal storing kunnen duiden maar dat was het niet volgens een medewerker van upc, de telefoonmodem heeft nog heel even gewerkt maar toen ik de stekker er uit stop contact haalde om beide modems te restarten is ook de voip modem helemaal uitgevallen.Sta eigenlijk op het punt om weer te bellen maar ik kan netzogoed even wachten nog want er kan daadwerkelijk wel een storing zijn nu.
 
In Duiven is de telefoon weer eens geheel uitgevallen, rest nog wel live
 
Helmond sinds zojuist weer internet. Maar de snelheid is bedroevend slecht, nog geen 10Mb i.p.v. 60.
 
Johoo_NL zei:
Helmond sinds zojuist weer internet. Maar de snelheid is bedroevend slecht, nog geen 10Mb i.p.v. 60.
De snelheid komt wel weer goed dat kan na een storing wel 2 a 3 uur duren voordat het weer goed is,je zou dan morgen of overmorgen weer redelijk de normale snelheid moeten halen normaal gesproken 8)
 
Storing zou vandaag opgelost weer zijn in de eind van de avond.., aldus upc medewerker maar de verbinding ligt er nog steeds uit bij mij. :-\
 
Terug
Bovenaan