F
fistula80
Hallo allemaal,
Sinds enkele uren lukt het mij niet meer om e-mail binnen te halen. Ik krijg een time-out melding in Outlook Express.
Soms kom ik wel langs 'verifieren' en kan ik wel gewoon mail binnenhalen, maar vaak niet.
Postcode is 3771 (Barneveld).
Hebben meer mensen hier last van?
Sinds enkele uren lukt het mij niet meer om e-mail binnen te halen. Ik krijg een time-out melding in Outlook Express.
Soms kom ik wel langs 'verifieren' en kan ik wel gewoon mail binnenhalen, maar vaak niet.
Postcode is 3771 (Barneveld).
Hebben meer mensen hier last van?


