• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netwerkproblemen (e-mail) ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fistula80
  • Startdatum Startdatum
F

fistula80

Hallo allemaal,

Sinds enkele uren lukt het mij niet meer om e-mail binnen te halen. Ik krijg een time-out melding in Outlook Express.
Soms kom ik wel langs 'verifieren' en kan ik wel gewoon mail binnenhalen, maar vaak niet.

Postcode is 3771 (Barneveld).

Hebben meer mensen hier last van?
 
Ja ik denk iedereen.

Kijk hier maar: https://chelloo.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=132

Jan :(
 
'Gelukkig', ik dacht al dat het aan mij lag..bedankt voor de geruststelling! :D
 
Bij taak xxxx@xxxxxxxxxx - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x80042109) opgetreden: Outlook kan geen verbinding maken met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of Internet-provider (ISP).
 
Het is weer niet best met de mailserver.

Dan goed dan hopeloos.

Jan :(
 
Ja, inderdaad.

@roanmw: dat is precies dezelfde melding die wij ook krijgen.

Misschien dat een UPC-medewerker ons meer inzicht kan verschaffen? :)
 
Kan sinds zojuist geen mail meer ophalen, wel versturen.
(ook niet op de family accounts)
Webmail doet het nu ook niet.
>:( >:( >:(
Postcode 5709 (maar dat doet er volgens mij niet toe)
 
Terug
Bovenaan