K
KevinPhilips
Hey,
Ongeveer 3 maanden geleden kocht ik een nieuwe Philips Model 46PFL5507H/12, ik kocht een CI Module erbij, alles was perfect alles werkte goed totdat, ik maandag terug kwam van een weekendje weg, ik wou lekker tv gaan kijken, maar tot mijn verbazing kreeg ik zwart beeld...
Ik heb alles gereset naar fabrieksinstellingen teruggezet, toen wou ik opnieuw de zenders gaan progammeren, krijg ik telkens "netwerkfrequentie onjuist". Alles al geprobeerd alles los gehaald stroom eraf maar niks werkt...
Nu hebben we beneden ook Ziggo en via kabel loopt het naar mijn kamer boven, daar zit nog een versterker tussen, Boven hebben we gewoon perfect beeld dus ik snap niet dat bij mij niks meer doet..
Iemand enig idee wat het kan zijn? is me tv stuk?
Me postcode is 1435 dus 514.00 is netwerkfrequentie.. maar die geeft ie dus als fout aan.
Bij voorbaat dank!
Ongeveer 3 maanden geleden kocht ik een nieuwe Philips Model 46PFL5507H/12, ik kocht een CI Module erbij, alles was perfect alles werkte goed totdat, ik maandag terug kwam van een weekendje weg, ik wou lekker tv gaan kijken, maar tot mijn verbazing kreeg ik zwart beeld...
Ik heb alles gereset naar fabrieksinstellingen teruggezet, toen wou ik opnieuw de zenders gaan progammeren, krijg ik telkens "netwerkfrequentie onjuist". Alles al geprobeerd alles los gehaald stroom eraf maar niks werkt...
Nu hebben we beneden ook Ziggo en via kabel loopt het naar mijn kamer boven, daar zit nog een versterker tussen, Boven hebben we gewoon perfect beeld dus ik snap niet dat bij mij niks meer doet..
Iemand enig idee wat het kan zijn? is me tv stuk?
Me postcode is 1435 dus 514.00 is netwerkfrequentie.. maar die geeft ie dus als fout aan.
Bij voorbaat dank!