Al een half jaar in het bezit van inetractieve televisie van Ziggo, nooit problemen gehad. nu sinds enige tijd krijg ik "netwerkfout" als ik tv terug wil kijken of films on demand. Als ik de cisco reset kan ik even gebruik van deze service maken, maar dat duurt niet lang.
Monteur geweest, nieuwe kabel erop. helaas nada
cisco terugestuurt naar ziggo (heb nog een jaar garantie), teruggekregen met de mededeling dat er niets met de cisco is. aangesloten en helaas nada het probleem blijft.
Morgen maar weer bellen met ziggo, is wel balen dat je het systeem opnieuw moet opstarten om programma gemist en dergelijke te bekijken. Wat ik hier lees ben ik niet de enige met dit euvel, gaat ziggo hier nog iets aan doen
Monteur geweest, nieuwe kabel erop. helaas nada
cisco terugestuurt naar ziggo (heb nog een jaar garantie), teruggekregen met de mededeling dat er niets met de cisco is. aangesloten en helaas nada het probleem blijft.
Morgen maar weer bellen met ziggo, is wel balen dat je het systeem opnieuw moet opstarten om programma gemist en dergelijke te bekijken. Wat ik hier lees ben ik niet de enige met dit euvel, gaat ziggo hier nog iets aan doen
