J
jarrieknarrie
Hoi,
ik ben nieuw bij upc en heb wat problemen om een netwerk te maken.
Eerst probeerde ik een wireless connectie te maken met de bijgeleverde Netgear,maar doordat ik een nieuwbouwhuis heb krijg ik een heel slecht signaal.
Nu heb ik kabel vanuit mijn modem in een switch en vanuit mijn switch kabel naar pc en kabel naar Xbox360.
Op de pc heb ik internetverbinding maar mijn xbox geeft aan dat hij geen ip adres kan krijgen.
Mijn pc ziet wel mijn xbox aangezien hij mediacenter al wilde opstarten.
Heb geen idee wat ik moet doen. Kan ik beter netgear ertussen gooien en daarvandaan xbox en px aansluiten?
ik ben nieuw bij upc en heb wat problemen om een netwerk te maken.
Eerst probeerde ik een wireless connectie te maken met de bijgeleverde Netgear,maar doordat ik een nieuwbouwhuis heb krijg ik een heel slecht signaal.
Nu heb ik kabel vanuit mijn modem in een switch en vanuit mijn switch kabel naar pc en kabel naar Xbox360.
Op de pc heb ik internetverbinding maar mijn xbox geeft aan dat hij geen ip adres kan krijgen.
Mijn pc ziet wel mijn xbox aangezien hij mediacenter al wilde opstarten.
Heb geen idee wat ik moet doen. Kan ik beter netgear ertussen gooien en daarvandaan xbox en px aansluiten?
