• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netwerk verbinding werkt vaak niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

koopman4

Forum Gebruiker
Berichten
1.965
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Met de Update van V1.00.49 werd gemeld dat Netwerk verbinding beter zou functioneren, voor mij is hier weinig aan veranderd.

Tijdens de update van V1.00.46 werd er medegedeeld dat men de Portal knop weer moest gaan gebruiken.
Maar idd. de rode toets doet het ook nog zelfs in V1.0049 en het vreemde van het geval is dat die nu even oplicht in het beeld tijdens aanzetten.

Maar als het icoon rechts onder in beeld oplicht wil dit nog niet zeggen dat je ITV (video on demand) kan ontvangen, ik heb dit vaak genoeg meegemaakt.
Wel b.v. FTP en of Netwerk met andere Humax, maar geen ITV.

Soms helemaal niets dan weer ITV storingsmelding met raadpleeg de Helpdesk.
Ik ben dit zat en los gelukkig alles zelf op, sedert oktober 2010 had ik mijn 1e Humax waarvan ik nu nagenoeg alle herstel functies kan.

1e Geen ITV, vaak is het netwerk dan niet (goed) verbonden, terwijl de melding zegt van wel, dit is vaak schijnbaar.
Stel je Netwerk dus maar gerust opnieuw in en klik op toepassen.
2e Soms kan je e.a. oplossen door de switch achterop 1 minuut uit te schakelen en dan weer aan.
3e Blijft je beeld bevroren en kan je niets meer, trek dan de stekker 15 minuten uit het stopcontact, daarna doet je Humax het meestal weer.
4e De Fabrieksinstellingen raadplegen, meestal moet zoiets na een Update is gebleken.

Ik hoop dat Ziggo en Quantis nog één keer met met een update komen waar dergelijke van dit soort problemen dan echt werkelijk zijn opgelost.
Voor Humax bezitters zonder enige technische kennis is het geen doen om hun PVR decoder draaiende te houden.

Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan