T
TwanV
Hallo allemaal,
Ik heb al veel geprobeerd, dus hoop nu hier te slagen.
Heb sinds kort een xbox one, en wil gta online spelen. Ik heb mijn account getransferred maar heb sinds ik mijn xbox heb alleen maar problemen en constante foutmeldingen. Deze lopen uiteen van 'unable to connect session' naar 'time out loading player data' tot 'your account cannot be loaded' of 'rockstar servers are unavailbe' terwijl mn vrienden die dichtbij wonen wel gewoon onlind kunnen.
Heel erg frustrerend allemaal. Nog raarder is dat wanneer ik al mn local saved games wis of mn xbox naar fabrieksinstelligen terugbreng, ik soms een keer weer online kan, maar wanneer ik stop en later opnieuw wil spelen, het gezeik overnieuw begint. Ik heb al ports geopend, een static ip adress toegevoegd, de dns instellingen van mijn xbox veranderd, een paar keer alternarief mac adres veranderd, router (een samsung g7400 XEN, een alles in een) uit t stopcontact gehaald, 10 minuten gewacht en weer ingedaan, xbox idem dito. Dit alles met geen of tijdelijk succes. Ik heb ook Rockstar gecontacteerd, maar alleen advies gekregen over NAT, die is bij mij open, maar nog steeds problemen.Hopelijk kunnen jullie helpen.
Alvast bedankt!
Ik heb al veel geprobeerd, dus hoop nu hier te slagen.
Heb sinds kort een xbox one, en wil gta online spelen. Ik heb mijn account getransferred maar heb sinds ik mijn xbox heb alleen maar problemen en constante foutmeldingen. Deze lopen uiteen van 'unable to connect session' naar 'time out loading player data' tot 'your account cannot be loaded' of 'rockstar servers are unavailbe' terwijl mn vrienden die dichtbij wonen wel gewoon onlind kunnen.
Heel erg frustrerend allemaal. Nog raarder is dat wanneer ik al mn local saved games wis of mn xbox naar fabrieksinstelligen terugbreng, ik soms een keer weer online kan, maar wanneer ik stop en later opnieuw wil spelen, het gezeik overnieuw begint. Ik heb al ports geopend, een static ip adress toegevoegd, de dns instellingen van mijn xbox veranderd, een paar keer alternarief mac adres veranderd, router (een samsung g7400 XEN, een alles in een) uit t stopcontact gehaald, 10 minuten gewacht en weer ingedaan, xbox idem dito. Dit alles met geen of tijdelijk succes. Ik heb ook Rockstar gecontacteerd, maar alleen advies gekregen over NAT, die is bij mij open, maar nog steeds problemen.Hopelijk kunnen jullie helpen.
Alvast bedankt!
