• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netwerk problemen xbox one gta online

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TwanV
  • Startdatum Startdatum
T

TwanV

Hallo allemaal,

Ik heb al veel geprobeerd, dus hoop nu hier te slagen.

Heb sinds kort een xbox one, en wil gta online spelen. Ik heb mijn account getransferred maar heb sinds ik mijn xbox heb alleen maar problemen en constante foutmeldingen. Deze lopen uiteen van 'unable to connect session' naar 'time out loading player data' tot 'your account cannot be loaded' of 'rockstar servers are unavailbe' terwijl mn vrienden die dichtbij wonen wel gewoon onlind kunnen.
Heel erg frustrerend allemaal. Nog raarder is dat wanneer ik al mn local saved games wis of mn xbox naar fabrieksinstelligen terugbreng, ik soms een keer weer online kan, maar wanneer ik stop en later opnieuw wil spelen, het gezeik overnieuw begint. Ik heb al ports geopend, een static ip adress toegevoegd, de dns instellingen van mijn xbox veranderd, een paar keer alternarief mac adres veranderd, router (een samsung g7400 XEN, een alles in een) uit t stopcontact gehaald, 10 minuten gewacht en weer ingedaan, xbox idem dito. Dit alles met geen of tijdelijk succes. Ik heb ook Rockstar gecontacteerd, maar alleen advies gekregen over NAT, die is bij mij open, maar nog steeds problemen.Hopelijk kunnen jullie helpen.
Alvast bedankt!
 
Als ik het zo lees is het eerder een account probleem dan een netwerk probleem. Waarschijnlijk is er tijdens het overzetten of recoveren van je xbox live gameraccount iets fout gegaan.

Verwijder je huidige account en recover je xbox live gamersaccount opnieuw, zorg er wel voor dat dit overeenkomt met het account wat bij rockstar bekent is anders krijg je bij het inloggen op de rockstar servers weer problemen. BTW, DNS server adressen stel je in op je router en niet op de Xbox One. Bij de netwerk instellingen geef je je One een vast ip-adres en natuurlijk het gateway adres. Bij de instelling DNS zet je de instelling op automatisch zodat de One het adres van de router haalt. En, verbind je Xbox One met een UTP kabel aan je router dit voorkomt delay tijdens live game events. :)

Suc6
 
Ik heb mijn account op de one verwijderd en opnieuw ingelogd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Het account komt overeen met dat van rockstar. Het rare is, dat waneer ik mijn xbox naar fabrieksinstelligen doe, ik dan alles weer opnieuw moet installeren enzo, ik dan daarna wel op online kan, maar eenmalig: als ik stop en dan weer wil gaan spelen dan krijg ik weer die codes.
 
Oh, ik zie net dat ik dat al geschreven had,sorry. Ik vind dat zo raar.
 
Terug
Bovenaan