A
asserboy
Hallo, ik heb een xp computer in de woonkamer en een laptop op de slaapkamer met Vista.
Ik wil graag een netwerkje maken, waardoor ik op de laptop muziek etc kan bekijken en een printopdracht naar de printer kan sturen, zonder naar beneden te hoeven.
Ik heb al een beetje gezocht op internet maar kan niet een duidelijk stappenplan vinden.
Wie kan mij helpen met een duidelijk stappenplan?
Ik heb een UPC Netgear router, en de laptop maakt draadloos verbinding.
Alvast bedankt!
Ik wil graag een netwerkje maken, waardoor ik op de laptop muziek etc kan bekijken en een printopdracht naar de printer kan sturen, zonder naar beneden te hoeven.
Ik heb al een beetje gezocht op internet maar kan niet een duidelijk stappenplan vinden.
Wie kan mij helpen met een duidelijk stappenplan?
Ik heb een UPC Netgear router, en de laptop maakt draadloos verbinding.
Alvast bedankt!