- Berichten
- 270
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hier een Horizonbox gekoppeld aan een Cisco EPC3208
Ook aan deze Cisco 3208 mij Wifi router
Horizonbox was dus puur en alleen voor TV
Ik heb meer dan een jaar geleden het netwerk en WiFi (van de Horizon) uitgeschakeld via web-instellingen door de laptop met netwerk kabel aan te sluiten op Horizon box
Nu wilde ik van de week toch weer eens proberen of ik de Horizon deel kon laten uitmaken van mijn bestaande WiFi Netwerk. Maar ik kan de WiFi 2.4 van de horizon niet meer aangeschakeld krijgen, en de horizon deel laten uitmaken van min bestaande netwerk zowel via Web-instellingen pagina, als via de horizonbox instellingen menu.... het werkt gewoon niet.
Krijg steeds meldingen te zien als "kan instellingen niet opslaan" en via de horizonbox wil hij Netwerk instellen maar na 1 of 2% stopt ie ermee en bevriest de boel.
Heb al geprobeerd om de Horizonbox naar fabrieksinstellingen te resetten, maar geen verschil
Via de web-interface (laptop aan box gwlogin.net) ook daar de WiFi/netwerk instellingen gereset, maar ook daar kan ik het netwerk niet geactiveerd krijgen.
2.4 Wifi kan ik niet ingeschakeld krijgen, en "gebruik maken van bestaand netwerk" in het algemeen wil hij ook niet activeren.
Wat doe ik fout?
Of beter; hoe doe ik het goed?
Ook aan deze Cisco 3208 mij Wifi router
Horizonbox was dus puur en alleen voor TV
Ik heb meer dan een jaar geleden het netwerk en WiFi (van de Horizon) uitgeschakeld via web-instellingen door de laptop met netwerk kabel aan te sluiten op Horizon box
Nu wilde ik van de week toch weer eens proberen of ik de Horizon deel kon laten uitmaken van mijn bestaande WiFi Netwerk. Maar ik kan de WiFi 2.4 van de horizon niet meer aangeschakeld krijgen, en de horizon deel laten uitmaken van min bestaande netwerk zowel via Web-instellingen pagina, als via de horizonbox instellingen menu.... het werkt gewoon niet.
Krijg steeds meldingen te zien als "kan instellingen niet opslaan" en via de horizonbox wil hij Netwerk instellen maar na 1 of 2% stopt ie ermee en bevriest de boel.
Heb al geprobeerd om de Horizonbox naar fabrieksinstellingen te resetten, maar geen verschil
Via de web-interface (laptop aan box gwlogin.net) ook daar de WiFi/netwerk instellingen gereset, maar ook daar kan ik het netwerk niet geactiveerd krijgen.
2.4 Wifi kan ik niet ingeschakeld krijgen, en "gebruik maken van bestaand netwerk" in het algemeen wil hij ook niet activeren.
Wat doe ik fout?
Of beter; hoe doe ik het goed?
)