NetTV server status

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed dat je dit nog even onder de aandacht brengt! Is al eerder gepasseerd op dit forum en heb deze site daarom onder mijn "favorieten" gezet.
 
Hallo Fjacobse,

Goed dat je dit nog even onder de aandacht brengt! Is al eerder gepasseerd op dit forum en heb deze site daarom onder mijn "favorieten" gezet.

Had eerst 2 andere links die niet meer werken, maar een beter beeld gaven van de server.

https://www.syndication.philips.com/monitor/ecd/DPLongStatus.xml
https://www.syndication.philips.com/monitor/ecd/DPShortStatus.xml

Helaas, die zijn nu afgeschermd.

Ondanks dat de server "groen" is, heb ik nog steeds problemen.

NetTV werkt, soms, maar niet alle plaatjes van de "homepage" worden geladen. 1, 2 of 3 plaatjes blijven leeg, heel lang loopt de zandloper onder in het beeld. Kan daarna wel weer naar bijv. Buienradar, maar ook dat kan dan weer heeeel lang duren.

Heb dus wel verbinding, maar het gaat niet van harte, als de TV de server al kan vinden.

Groeten Ben...
 
De problemen zoals jij die beschrijft herken ik niet. Soms als de TV uit standby komt en ik schakel over naar NetTV dan wil deze nog weleens haperen met opstarten, maar over het algemeen werkt bij mij alles goed. Ik maak overigens wel gebruik van een bekabelde verbinding naar mijn router. RTL-gemist en Uitzendinggemist geven prima beeld zonder haperingen en bv. de Buienradar werkt ook gewoon goed.
 
Ook bij mij werkt alles prima.. Ik werk tegenwoordig ook met een bekabelde verbindng omdat ik vroeger dezelfde problemen had als topic starter. Ik had overigens een hele zwakke wireless verbinding..
 
Vanmorgen op beide Philipsen NetTV niet te bereiken. Volgens de status pagina van Philips is alles goed. Eeder deze week werkte alles nog normaal. Reset van kabelmodem en router heeft ook geen ander resultaat gehad.
Meer mensen met een Philips NetTV die daar deze ochtend last van hebben?
 
Vanmorgen op beide Philipsen NetTV niet te bereiken. Volgens de status pagina van Philips is alles goed. Eeder deze week werkte alles nog normaal. Reset van kabelmodem en router heeft ook geen ander resultaat gehad.
Meer mensen met een Philips NetTV die daar deze ochtend last van hebben?

Ik zag je bericht en ben gelijk even gaan kijken en idd, NetTV blijft bij mij in "aanmelden" hangen. Ik heb nog geen resets gedaan. Ik ga ervan uit dat als dat bij jou niet helpt, het bij mij ook wel niet zal helpen.
Btw. op die statuspagina van Philips kunnen we blijkbaar ook niet echt vertrouwen!
O ja, krijg uiteindelijk de melding dat de "Philips-server" niet gevonden kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
net tv

ik heb mijn modem gereset maar dat helpt niet. met de pc kan ik gewoon op internet. de tv geeft ook de melding dat deze verbonden is met het thuisnetwerk maar blijft hangen bij aanmelden
 
O ja, krijg uiteindelijk de melding dat de "Philips-server" niet gevonden kan worden.

Bij mij ook het geval.
Fout ligt dus bij Philips, tenzij het aan de firmware ligt. Ik zit nog steeds op versie 75. Bij jullie ook, of zitten jullie al op versie 78?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan