P
PrincessJSE
Allemaal,
sinds kort hebben mijn vriend en ik vanuit werk laptops met Windows 7. Het valt mij (jammer genoeg) op dat zowel hij als ik op hetzelfde moment onze verbinding (wifi) kwijtraken. De verbinding klappert dus om ongeveer het kwartier, dan hebben we 1 minuutje geen internet meer en dan weer wel.
De PC met vaste verbinding (Vista) heeft hier geen last van.
Ik heb een idee dat het dus aan de WIFI-router Netgear WPN824v2 ligt. Hebben meer mensen dit probleem? Of nog beter: een oplossing? Alvast bedankt!!
sinds kort hebben mijn vriend en ik vanuit werk laptops met Windows 7. Het valt mij (jammer genoeg) op dat zowel hij als ik op hetzelfde moment onze verbinding (wifi) kwijtraken. De verbinding klappert dus om ongeveer het kwartier, dan hebben we 1 minuutje geen internet meer en dan weer wel.
De PC met vaste verbinding (Vista) heeft hier geen last van.
Ik heb een idee dat het dus aan de WIFI-router Netgear WPN824v2 ligt. Hebben meer mensen dit probleem? Of nog beter: een oplossing? Alvast bedankt!!

thanks!!