A
Android
Ik heb Fiberspeed 60 van UPC in combinatie met een Thomson kabelmodem, dit modem staat in de meterkast in de hal van het huis. De WAN is zo slecht dat we de Netgear WNDR3700 hebben gekocht. Deze router staat ook in de meterkast. Nu is het bereik al veel beter maar nog niet super op zolder en in de tuin maar ook op de 2de verdieping.
WAN is uitgeschakeld op de Thomson
Vragen:
1. Hoe kan mijn Netgear zo instellen dat het bereik van de Wifi groter is?
2. Moet de Netgear in de meterkast worden opgesteld?
3. Heeft iemand een stap voor stap handleiding?
4. Welk kanaal is het beste nu staat alles op kanaal 6.
WAN is uitgeschakeld op de Thomson
Vragen:
1. Hoe kan mijn Netgear zo instellen dat het bereik van de Wifi groter is?
2. Moet de Netgear in de meterkast worden opgesteld?
3. Heeft iemand een stap voor stap handleiding?
4. Welk kanaal is het beste nu staat alles op kanaal 6.


