• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

netgear wn3000rp

Berichten
19
Ik hebt een cisco ep3925 in de meterkast hangen .
maar op de 1e verdieping hebt ik een slechte wifi verbinding .
kan ik dit oplossen met een netgear wn3000rp ?
 
Ja en nee.
Als je de repeater op de 1e etage hangt en hij een slecht ontvangst van de WiFi van je router heeft is de snelheid al laag. Hij geeft dan zelf wel een sterk signaal af op de 1e etage maar de snelheid blijft dan laag.
Belangrijk is dus een plek in huis te vinden waar de repeater zelf een goed signaal ontvangt en het signaal dat hij afgeeft op de plekken waar je het nodig hebt sterk is.
 
Terug
Bovenaan