Met installeren van mijn laptop draadloos op de router krijg ik de melding beveiligingssleutel of wachtwoord zin.
Ik heb alleen een SSID en een Netwerk sleutel. Wat moet ik nu hierin invullen. Ik heb nog een laptop en die werkt perfekt zonder dat ik dat in moet vullen. Ik werk met een USB stick van Netgear die bij de router zit.
Ik heb alleen een SSID en een Netwerk sleutel. Wat moet ik nu hierin invullen. Ik heb nog een laptop en die werkt perfekt zonder dat ik dat in moet vullen. Ik werk met een USB stick van Netgear die bij de router zit.
