R
rikkeldickel
De hele pc na gekeken ( scandisk memdisk ) opnieuw na formatt. alles erop gezet met de nieuwste drivers maar het probleem blijft.
Verbinding is uitstekend surfen perfect alles loopt als een tierelier ALLEEN HET DOWNLOADEN VAN TORRENTS geeft ellende.
Bij meer dan 120kb\s komt er steeds een geheugendump oftewel het blauwe scherm en dat komt door de Netgear met de usb stick en daar heb ik nou net niet een extreme verbinding voor.
https://www.tweaksforgeeks.com/BAD_POOL_HEADER.html
Kortom ik ga mijn UPC kontract opzeggen of heeft iemand nog een advies?
Groetjes en dank.
Verbinding is uitstekend surfen perfect alles loopt als een tierelier ALLEEN HET DOWNLOADEN VAN TORRENTS geeft ellende.
Bij meer dan 120kb\s komt er steeds een geheugendump oftewel het blauwe scherm en dat komt door de Netgear met de usb stick en daar heb ik nou net niet een extreme verbinding voor.
https://www.tweaksforgeeks.com/BAD_POOL_HEADER.html
Kortom ik ga mijn UPC kontract opzeggen of heeft iemand nog een advies?
Groetjes en dank.