renskr
Forum Gebruiker
- Berichten
- 8
Hallo medegebruikers,
Wij hebben steeds problemen met het test beeld van Netflix boven op de slaapkamer.
Op de slaapkamer hebben wij staan een extra box/kastje Next, wij hebben geen abonnement op Netflix en dat willen we ook niet hebben.
Maar 4 of 6 keer per maand krijgen we steeds een test scherm van Netflix in beeld en kunnen het niet verwijderen uit het beeld.
We moeten dan de stekker uit de tv en uit het kastje Next er uithalen en een paar minuten wachten, daarna alles weer aansluiten
Dan de tv aanzetten en kastje Next aanzetten en dan hebben we weer gewoon tv. Dit is zo vervelend en als we Ziggo bellen dan snappen ze niet wat we bedoelen.
Op dinsdag 26 mei stond het testbeeld van Netflix weer in het beeld, gelijk Ziggo gebeld en die medewerker zei dat is een bekend probleem van het kastje Next er moet iets afgesteld worden of een ander kastje Next installeren, dus een monteur moest erbij komen om dit probleem verhelpen.
2 juni kwam de monteur, nou hij is 2 minuten bezig geweest HDMI 1 naar HDMI 3 gezet en klaar was de monteur en gelijk was die weg.
Avonds kregen we gelijk de rekening € 15,00 maar het probleem is er nog steeds, dus weer gebeld naar Ziggo dat wij geen genoegen met de rekening nemen.
Wie van jullie hebben dit probleem ook, en kunnen ons advies geven om dit probleem op te lossen.
Renskr
Wij hebben steeds problemen met het test beeld van Netflix boven op de slaapkamer.
Op de slaapkamer hebben wij staan een extra box/kastje Next, wij hebben geen abonnement op Netflix en dat willen we ook niet hebben.
Maar 4 of 6 keer per maand krijgen we steeds een test scherm van Netflix in beeld en kunnen het niet verwijderen uit het beeld.
We moeten dan de stekker uit de tv en uit het kastje Next er uithalen en een paar minuten wachten, daarna alles weer aansluiten
Dan de tv aanzetten en kastje Next aanzetten en dan hebben we weer gewoon tv. Dit is zo vervelend en als we Ziggo bellen dan snappen ze niet wat we bedoelen.
Op dinsdag 26 mei stond het testbeeld van Netflix weer in het beeld, gelijk Ziggo gebeld en die medewerker zei dat is een bekend probleem van het kastje Next er moet iets afgesteld worden of een ander kastje Next installeren, dus een monteur moest erbij komen om dit probleem verhelpen.
2 juni kwam de monteur, nou hij is 2 minuten bezig geweest HDMI 1 naar HDMI 3 gezet en klaar was de monteur en gelijk was die weg.
Avonds kregen we gelijk de rekening € 15,00 maar het probleem is er nog steeds, dus weer gebeld naar Ziggo dat wij geen genoegen met de rekening nemen.
Wie van jullie hebben dit probleem ook, en kunnen ons advies geven om dit probleem op te lossen.
Renskr