- Berichten
- 278
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds gisteren heb ik ineens geen HD meer beschikbaar. Ik heb al in de Account Instellingen gekeken en daar staat hij gewoon op de beste kwaliteit ingesteld, maar zelfs het HD logo is niet meer te zien in de voortgangsbalk als je iets afspeelt. Heb het nu bij meerdere films en tv-series getest.
Weet iemand of er misschien een storing aan de gang is ofzo? Of is er iets anders aan de hand :S
Normaal gesproken kan je tot 3000 Kbps komen, maar nu geeft ie maximaal 1750 Kbps aan. (Dit is gelijk aan 720x480, SD dus).
Weet iemand of er misschien een storing aan de gang is ofzo? Of is er iets anders aan de hand :S
Normaal gesproken kan je tot 3000 Kbps komen, maar nu geeft ie maximaal 1750 Kbps aan. (Dit is gelijk aan 720x480, SD dus).
0800 096 6380