• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netflix foutcode nw 1-19 met XBox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

WTFoX74

Ik heb gisteren een snelheidsverhoging gehad van 90 naar 120Mb/sec: helemaal goed! Dit is denk ik een gevolg van de aankomende overgang naar UPC (?). Maar wat ik merk is dat mijn Netflix applicatie op de XBOX360 het niet meer doet en met de foutcode "nw 1-19" aankomt. Het vreemde is dat Netflix vanaf al mijn andere devices wel netjes werkt en tot aan de snelheidsverhoging ook goed heeft gewerkt. Ik ben wat met DNS servers (in de instellingen van de XBOX360) aan het stoeien geweest (bv de public DNS servers van Google), maar niks lijkt te helpen. Ik baal hier wel van want Netflix is bij ons de meest gebruikte applicatie. Anybody een tip?
 
Dit heb ik een aantal malen geprobeerd op de XBOX360, maar helaas zonder resultaat.
 
probeer dit eens:




1.Press the Guide button on your controller.
2.Go to Settings and select System Settings.
3.Select Network Settings.
4.Choose your network and select Configure Network.
5.Select DNS Settings
From Automatic changed it Manual

Use the DNS servers as follows: Primary address to 4.2.2.1

Use the secondary address: 4.2.2.2

Save

Turn the Xbox off and back on, then try Netflix again.
 
Deze DNS Servers heb ik gisteren geprobeerd, maar zonder succes. Ik zal deze vanavond nog een keer proberen. Waarom deze specifieke DNS servers?

Wat ik overigens wel vreemd vindt, is dat dit op lijkt te treden na de snelheidsverhoging. Tot aan deze tijd werkte de app prima! Zou er een wijziging in Ziggo modem zijn doorgevoerd?
 
die dns servers heb ik van de x-box site, profiel van je modem is nu veranderd om hogere snelheid door te laten, ik zou daar nog ff zoeken....
 
Okee helder, wat hebben ze verandert dan? Ter info: mijn modem staat in bridgemode en daar achter heb ik een eigen router geplaatst. Kunnen ze iets aanpassen bij Ziggo in het modem hiervoor?
 
ja, dat kunnen ze.
Het fijne weet ik er verder ook niet van, zou je dus ff moeten bellen met ziggo.
 
Helaas, ik kom met Ziggo (en zelfs een betaalde doorverwijzing naar Chris Helpt) geen steek verder. Bij Ziggo weten ze het niet, dus ik ben bang dat ik verder moet gaan puzzelen zelf. Tips zijn zeer welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan