D
Dennis K
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Macmini, Wii en Iphone allemaal verbonden met een draadloze verbinding via airport extreme.
Ik heb net een netbook aangeschaft: MSI U100 met een 802.11bgn 1tr2 minicard wireless adapter voor de WIFI verbinding. Volgens de specs moet airport met het zend protocol van de wireless adapter overweg kunnen.
Het netbook herkent mijn router wel maar kan geen verbinding maken.
De beveiliging op de router is gezet op WEP.
Weet iemand hoe ik mijn netbook of airport kan instellen om de verbinding tot stand te brengen?
Ik heb een Macmini, Wii en Iphone allemaal verbonden met een draadloze verbinding via airport extreme.
Ik heb net een netbook aangeschaft: MSI U100 met een 802.11bgn 1tr2 minicard wireless adapter voor de WIFI verbinding. Volgens de specs moet airport met het zend protocol van de wireless adapter overweg kunnen.
Het netbook herkent mijn router wel maar kan geen verbinding maken.
De beveiliging op de router is gezet op WEP.
Weet iemand hoe ik mijn netbook of airport kan instellen om de verbinding tot stand te brengen?