• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netbook XP SP3 verbindt niet met Airport Extreme

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dennis K
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dennis K

Wie kan mij helpen?

Ik heb een Macmini, Wii en Iphone allemaal verbonden met een draadloze verbinding via airport extreme.

Ik heb net een netbook aangeschaft: MSI U100 met een 802.11bgn 1tr2 minicard wireless adapter voor de WIFI verbinding. Volgens de specs moet airport met het zend protocol van de wireless adapter overweg kunnen.
Het netbook herkent mijn router wel maar kan geen verbinding maken.
De beveiliging op de router is gezet op WEP.

Weet iemand hoe ik mijn netbook of airport kan instellen om de verbinding tot stand te brengen?
 
Hoe configureer je de verbinding?
Via de ingebouwde Windows XP functionaliteit of via een tool van de Wireless kaart?
Heb je evt ook nog MAC adres filters aanstaan op de router?

BTW: is er een reden waarom je met WEP werkt ipv WPA(2)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan