• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

net5 hd logo in beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vbakker
  • Startdatum Startdatum
V

vbakker

zag net op net5 het hd logo onder het net5 logo staan. weet iemand hoe of wat? zag het bij floor faber om 22:30

wanneer krijgen wij net5hd?
 
Voor de duidelijkheid.
Net5 HD bestaat al enige tijd, alleen UPC zendt dit vooralsnog niet door!
Men vermoed tweede kwartaal.., misschien.

Wat je nu ziet is een vast HD logo in SD kwaliteit.., helaas!
 
Volgens mij is dit gewoon de manier van Net5 om aan te geven dat de uitzending ook in HD te ontvangen is. Net zoals RTL dat af en toe na de reclame even in beeld zet bovenin.
 
Klopt en de insteek erachter is dan dat de mensen naar hun kabelaar gaan bellen om te vragen of dat ook bij hun beschikbaar komt :)
 
en daar heb je nu dit mooie forum voor haha.

dacht al dat het gewoon van net5 zelf afkomstig was. zijn nu al blij met alle rtl hd zenders, maar de gehele sbs group mag er van mij heel snel bijkomen
 
Nadeel is alleen dat dit al vele malen in andere draadjes is besproken.
Maar dat maakt verder ook niet uit ;)
 
Heb dat op 16 maart ook gezien bij sbs6 stond onder het logo HD. Dus die komen er ook aan
 
Weet je misschien tijdens welk programma op SBS6 dat HD logo eronder stond?
 
Ik heb het gezien bij NCIS op SBS 6 dus vraag ik me af of het al ergens geintroduceerd is bij b.v Caiway.
Je zet zo'n logo toch niet voor niets neer.
En er mag dan verschil van mening zijn over de kwaliteit van sommige HD content, het is in ieder geval beter van kwaliteit dan het huidige SD aanbod en dat is voor mij net iets belangrijker dan de vraag of het wel voldoet aan de referentie.
En daar ik het logo steeds meer zie ook bij net 5 vindt ik het langzamerhand tijd worden tot toevoeging over te gaan.
Trouwens als deze zenders worden toegevoegd is het basis aanbod eindelijk gereed en kan UPC ook eens gaan denken aan het toevoegen van enkele echte HD zenders die altijd HD materiaal uitzenden zodat we een volwassen HD pakket krijgen.
Pas dan krijg ik echt het vertrouwen dat UPC HD echt serieus neemt.
 
Terug
Bovenaan