R
rmusquet
Naar aanleiding van eerdere postings op dit forum heb ik de Humax iPVR 9200c nu enkele dagen in huis en ik moet zeggen een fantastisch apparaat qua geboden functionaliteit en gebruikersgemak.
Ik heb echter wel al één probleem meegemaakt: tijdens simultaan opnemen van twee films en het kijken naar een derde viel het beeld spontaan uit. Van zender wisselen hielp niet en standby en activeren ook niet. Nadat de opnames klaar waren (de volgende ochtend) manifesteerde het probleem zich nog steeds en heb ik de recorder uit en aangezet en was het probleem verholpen. Ik hoop dat de opgenomen films geen problemen hebben ondervonden maar daar moet ik nog achterkomen...
Op dit moment heb ik twee vraagjes:
1) Wat is de meest recente firmware versie zodat ik dit probleem wellicht kan patchen?
2) Wat is het type USB kabel wat ik zou moeten bestellen om de Humax aan de PC aan te kunnen sluiten?
Ik heb echter wel al één probleem meegemaakt: tijdens simultaan opnemen van twee films en het kijken naar een derde viel het beeld spontaan uit. Van zender wisselen hielp niet en standby en activeren ook niet. Nadat de opnames klaar waren (de volgende ochtend) manifesteerde het probleem zich nog steeds en heb ik de recorder uit en aangezet en was het probleem verholpen. Ik hoop dat de opgenomen films geen problemen hebben ondervonden maar daar moet ik nog achterkomen...
Op dit moment heb ik twee vraagjes:
1) Wat is de meest recente firmware versie zodat ik dit probleem wellicht kan patchen?
2) Wat is het type USB kabel wat ik zou moeten bestellen om de Humax aan de PC aan te kunnen sluiten?