T
Troxelke
Hallo,
Vandaag Ziggo gebeld met het volgende verhaal:
Eerst een Philips 8404 TV met Neotion 2009 CI+ CAM via Ziggo aangeschaft. In contract stond dat deze CAM altijd zou blijven werken. Nu bij mijn nieuwe TV, Philips 5709 werkt deze CAM niet meer. Deze is in principe up-te-daten, echter heeft Ziggo de update van het netwerk gehaald. Dat betekent aanschaf van een nieuwe CAM met CI+ 1.3 protocol.
MAAR: Ziggo zal komende maanden het UPC netwerk uitrollen. Voor de standaard zenders is dan geen CAM meer nodig. Ik heb ook alleen maar de standaard zenders. Dat zou voor mij betekenen dat ik een nieuwe CAM à 80 euro zou moeten aanschaffen voor slechts enkele maanden (daarna is de CAM weer obsolete). Ik wil dat Ziggo met een kosteloze oplossing komt: òf mogelijkheid tot updaten van mijn CAM, òf (tijdelijk) aanbieden van een CI+ 1.3 CAM.
De beste man aan de lijn vond dat ik een goed punt had, dit kan natuurlijk niet waar zijn ... wat denken jullie? Of hebben jullie nog een oplossing?
Dank! :thankyou:
Vandaag Ziggo gebeld met het volgende verhaal:
Eerst een Philips 8404 TV met Neotion 2009 CI+ CAM via Ziggo aangeschaft. In contract stond dat deze CAM altijd zou blijven werken. Nu bij mijn nieuwe TV, Philips 5709 werkt deze CAM niet meer. Deze is in principe up-te-daten, echter heeft Ziggo de update van het netwerk gehaald. Dat betekent aanschaf van een nieuwe CAM met CI+ 1.3 protocol.
MAAR: Ziggo zal komende maanden het UPC netwerk uitrollen. Voor de standaard zenders is dan geen CAM meer nodig. Ik heb ook alleen maar de standaard zenders. Dat zou voor mij betekenen dat ik een nieuwe CAM à 80 euro zou moeten aanschaffen voor slechts enkele maanden (daarna is de CAM weer obsolete). Ik wil dat Ziggo met een kosteloze oplossing komt: òf mogelijkheid tot updaten van mijn CAM, òf (tijdelijk) aanbieden van een CI+ 1.3 CAM.
De beste man aan de lijn vond dat ik een goed punt had, dit kan natuurlijk niet waar zijn ... wat denken jullie? Of hebben jullie nog een oplossing?
Dank! :thankyou: