• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Negatief mobiel verbruik?

Berichten
17.522
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Grappig, mijn maandelijkse tegoed aan MB's staat momenteel op 304MB.
Ik heb -4 MB verbruikt in 2017.
Ziggo is het tellen verleerd? :D
 
Net zo logisch als mijn bel verbruik. De een spreekt de ander tegen. Zie bijgaande foto's.
 

Bijlagen

  • IMG_0159.PNG
    IMG_0159.PNG
    178,4 KB · Weergaven: 171
  • IMG_0160.PNG
    IMG_0160.PNG
    200,2 KB · Weergaven: 159
Terug
Bovenaan