• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

neem zo min mogelijk van UPC!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Marnix

Het forum staat vol met onbeschofte fouten daarom zal ik even kort alle problemen die ik met upc heb melden, toch even mn hart luchten.

het begon toen ik een uit had gekocht en dacht mooi op tijd te bestellen. dus ik een maand of 4 voor ik in het huis zou kunnen bestellen. netjes kreeg ik dezelfde week nog een rekening of ik even de komense 3 maanden wilde betalen. maar even bellen, durft iemand te zeggen dat je moet betalen en dat je het nog wel eens terug krijgt als je bent aangesloten.
dat leek mij niet dus ik weigerde. toen ging mevrouw dreigen dat ik anders zou worden afgesloten! poepoe, zeker niks gehoord van wat ik net verteld heb? ik woon er nog niet!

daarna was alles geregeld (zeiden ze). dezelfde week kwam er op een adres waar ik nog maanden niet woon een digitale tv decoder binnen. die heb ik terug laten sturen en weer eens gebeld. had ik goed gedaan en zou op de oplevering van het huis opnieuw worden afgeleverd. ik had besteld toen het een half jaar gratis was en 2 maanden canal+ (nu andere naam idd).

alles was weer geregeld. ik had heel in het begin nog wel eens het idee om te mailen naar de helpdesk omdat bellen zeker niet goedkoop is. daar werdt nooit op gereageerd tot ik de sleutel van mn huis had. ineens wordt ik gebeld of ik problemen had, niet dat ik weet, tv werkt nog en morgen komt de decoder binnen...toch? daar dacht de alles wetende telefoon >:D anders over. nee die is niet besteld hoor! ook wil meneer even of internet ook al werkt? internet? dat heb ik niet besteld? het is toch een nieuwe aansluiting? nee een verhuizing, iets anders past niet in mn computer dus verhuizen we alles van je oude huis! geen probleem!

lang verhaal ingekort, toen de decoder besteld en 3 weken later in huis. mooi digitale tv kijken, eerst maar eens canal+ proberen...werkt niet! ff bellen, ken het nummer toch uit mn hoofd! :6
wordt er nu direct op gezet en door alle problemen zelfs 2 maanden! mooi!

weer alles geregeld. tot de rekening kwam van canal+. weer even bellen....

weer alles geregeld. tot na weer een rekening met canal+.

weer alles geregeld. tot na weer een rekening met canal+.

toen heb ik alles stop gezet van digitale tv want ik had tot dusver niks goed ontvangen. mediabox met alles erbij in de doos gedonderd en op het postkantoor ingeleverd.
de dame herkende de doos direct en vroeg meteen met een vriendelijke glimlag of het ook al niet beviel? idd, ik was zeker niet de enige.

tot dusver moet de eerste juiste rekening nog steeds komen want canal+ verrekenen en alles is erg moeilijk. ik heb alleen nog normale tv, hopelijk gaat dat beter. het is dat er niemand anders televisie aan biedt voor meerdere televisies in huis dus tot die tijd zit ik met deze vrienden opgescheept... :'(

dus service van upc die forum's afzoekt, de groeten en ik spreek vast binnenkort wel weer een van jullie onvriendelijke collega's aan de telefoon.
 
Nou dan ben ik dus de lul volgens jou. ;)

Heb:

analoge tv, digitale tv (met extra pakket), digitale telefonie, internet allemaal van UPC. En nooit problemen gehad tot nu toe.
 
Is je hoofdlettertoets gesneuveld na de allereerste letter van dit bericht?
  • "Het forum staat vol met onbeschofte fouten" Wat bedoel je hiermee, vind je het forum onbeschoft? ;D
  • "het begon toen ik een uit had gekocht ...". Wat is dat?
 
Zou nu het klachtenteam in actie komen. :P

https://www.nu.nl/news/798830/50/Klachtenteam_UPC_actief_op_zoek_naar_klachten.html
 
Marnix zei:
Het forum staat vol met onbeschofte fouten daarom zal ik even kort alle problemen die ik met upc heb melden, toch even mn hart luchten.

Ehhm, wat bedoel je daarmee ? Het chelloo undergrond forum ? Quickfix forum ?
Die HD'ers die hier rondlopen zijn vriendelijk en als ze zelf ook zo behandeld worden, dan kunnen ze een hoop doen/oplossen. Dat is al gebleken.
 
Beste Marnix, ik voel bijna Uw gevoel van machteloosheid en woede over Uw behandeling. Ja ik geloof U en heb begrepen, dat U bijna alles op normale tv na opgezegd heb, daar U geen andere keus hebt, maar die heeft U wel hoor. Een kennis van mij had hetzelfde probleem en heeft toen via KPN geloof ik een schoteltje besteld, want hij wou alleen tv en hij wou het wel digitaal. Hij is uiterst tevreden en ik zeg schotel, maar het is een superkleine ontvanger die gewoon in zijn vensterbank staat. Als ik U was zou ik eens overwegen of dit voor U een oplossing zou kunnen zijn. Want als U niet van Ziggo/Upc/Chello houdt, gaan ze ook nimmer van U houden.
Ik hoop voor U, dat het fijn wonen is op Uw nieuwe woning en wens U rust in zo een stressvolle situatie. Wel goed dat U hier Uw hart even kon luchten, dat dan weer wel.
 
Hahaha wat een ouwe sok ben ik ook, stuur ik een hart onder de riem naar Marnix, let ik even niet op de datum hahahaha.
Ok Marnix, waarschijnlijk ben je ook al met pensioen en kijk je al jaren digitaal en full hd.
 
Hahaha wat een ouwe sok ben ik ook, stuur ik een hart onder de riem naar Marnix, let ik even niet op de datum hahahaha.
Ok Marnix, waarschijnlijk ben je ook al met pensioen en kijk je al jaren digitaal en full hd.

opa, moet je niet naar de bingo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan