M
Marnix
Het forum staat vol met onbeschofte fouten daarom zal ik even kort alle problemen die ik met upc heb melden, toch even mn hart luchten.
het begon toen ik een uit had gekocht en dacht mooi op tijd te bestellen. dus ik een maand of 4 voor ik in het huis zou kunnen bestellen. netjes kreeg ik dezelfde week nog een rekening of ik even de komense 3 maanden wilde betalen. maar even bellen, durft iemand te zeggen dat je moet betalen en dat je het nog wel eens terug krijgt als je bent aangesloten.
dat leek mij niet dus ik weigerde. toen ging mevrouw dreigen dat ik anders zou worden afgesloten! poepoe, zeker niks gehoord van wat ik net verteld heb? ik woon er nog niet!
daarna was alles geregeld (zeiden ze). dezelfde week kwam er op een adres waar ik nog maanden niet woon een digitale tv decoder binnen. die heb ik terug laten sturen en weer eens gebeld. had ik goed gedaan en zou op de oplevering van het huis opnieuw worden afgeleverd. ik had besteld toen het een half jaar gratis was en 2 maanden canal+ (nu andere naam idd).
alles was weer geregeld. ik had heel in het begin nog wel eens het idee om te mailen naar de helpdesk omdat bellen zeker niet goedkoop is. daar werdt nooit op gereageerd tot ik de sleutel van mn huis had. ineens wordt ik gebeld of ik problemen had, niet dat ik weet, tv werkt nog en morgen komt de decoder binnen...toch? daar dacht de alles wetende telefoon
anders over. nee die is niet besteld hoor! ook wil meneer even of internet ook al werkt? internet? dat heb ik niet besteld? het is toch een nieuwe aansluiting? nee een verhuizing, iets anders past niet in mn computer dus verhuizen we alles van je oude huis! geen probleem!
lang verhaal ingekort, toen de decoder besteld en 3 weken later in huis. mooi digitale tv kijken, eerst maar eens canal+ proberen...werkt niet! ff bellen, ken het nummer toch uit mn hoofd!
wordt er nu direct op gezet en door alle problemen zelfs 2 maanden! mooi!
weer alles geregeld. tot de rekening kwam van canal+. weer even bellen....
weer alles geregeld. tot na weer een rekening met canal+.
weer alles geregeld. tot na weer een rekening met canal+.
toen heb ik alles stop gezet van digitale tv want ik had tot dusver niks goed ontvangen. mediabox met alles erbij in de doos gedonderd en op het postkantoor ingeleverd.
de dame herkende de doos direct en vroeg meteen met een vriendelijke glimlag of het ook al niet beviel? idd, ik was zeker niet de enige.
tot dusver moet de eerste juiste rekening nog steeds komen want canal+ verrekenen en alles is erg moeilijk. ik heb alleen nog normale tv, hopelijk gaat dat beter. het is dat er niemand anders televisie aan biedt voor meerdere televisies in huis dus tot die tijd zit ik met deze vrienden opgescheept... :'(
dus service van upc die forum's afzoekt, de groeten en ik spreek vast binnenkort wel weer een van jullie onvriendelijke collega's aan de telefoon.
het begon toen ik een uit had gekocht en dacht mooi op tijd te bestellen. dus ik een maand of 4 voor ik in het huis zou kunnen bestellen. netjes kreeg ik dezelfde week nog een rekening of ik even de komense 3 maanden wilde betalen. maar even bellen, durft iemand te zeggen dat je moet betalen en dat je het nog wel eens terug krijgt als je bent aangesloten.
dat leek mij niet dus ik weigerde. toen ging mevrouw dreigen dat ik anders zou worden afgesloten! poepoe, zeker niks gehoord van wat ik net verteld heb? ik woon er nog niet!
daarna was alles geregeld (zeiden ze). dezelfde week kwam er op een adres waar ik nog maanden niet woon een digitale tv decoder binnen. die heb ik terug laten sturen en weer eens gebeld. had ik goed gedaan en zou op de oplevering van het huis opnieuw worden afgeleverd. ik had besteld toen het een half jaar gratis was en 2 maanden canal+ (nu andere naam idd).
alles was weer geregeld. ik had heel in het begin nog wel eens het idee om te mailen naar de helpdesk omdat bellen zeker niet goedkoop is. daar werdt nooit op gereageerd tot ik de sleutel van mn huis had. ineens wordt ik gebeld of ik problemen had, niet dat ik weet, tv werkt nog en morgen komt de decoder binnen...toch? daar dacht de alles wetende telefoon

lang verhaal ingekort, toen de decoder besteld en 3 weken later in huis. mooi digitale tv kijken, eerst maar eens canal+ proberen...werkt niet! ff bellen, ken het nummer toch uit mn hoofd!

wordt er nu direct op gezet en door alle problemen zelfs 2 maanden! mooi!
weer alles geregeld. tot de rekening kwam van canal+. weer even bellen....
weer alles geregeld. tot na weer een rekening met canal+.
weer alles geregeld. tot na weer een rekening met canal+.
toen heb ik alles stop gezet van digitale tv want ik had tot dusver niks goed ontvangen. mediabox met alles erbij in de doos gedonderd en op het postkantoor ingeleverd.
de dame herkende de doos direct en vroeg meteen met een vriendelijke glimlag of het ook al niet beviel? idd, ik was zeker niet de enige.
tot dusver moet de eerste juiste rekening nog steeds komen want canal+ verrekenen en alles is erg moeilijk. ik heb alleen nog normale tv, hopelijk gaat dat beter. het is dat er niemand anders televisie aan biedt voor meerdere televisies in huis dus tot die tijd zit ik met deze vrienden opgescheept... :'(
dus service van upc die forum's afzoekt, de groeten en ik spreek vast binnenkort wel weer een van jullie onvriendelijke collega's aan de telefoon.