• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

'Neem contact op voor een abonnement' bij On Demand films in mijn pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ZakHooi

Hoi,

Ik heb iets geks:

Op zich gebruik ik On Demand TV niet veel maar pasgeleden kwam ik erachter dat als ik een gratis film uit mijn pakket (Alles-in-1 Plus, dus met TV Standaard) kies en op play klik ik dan een oranje popup krijg dat ik een 0900 nummer moet bellen om de abonnementsvormen te bespreken.
Ik heb dat abonnement al en ik zou het dus gewoon moeten kunnen afspelen.

Daarop heb ik met de klantenservice gebeld die hebben mijn kaart gereset (4 uur wachten en dan zou het goed moeten zijn).
Maar dat heeft ook niet geholpen.

Is er iemand bekend met dit probleem?
Wie weet wat de oplossing is?

Alvast bedankt.
 
Hoi,

Ik heb iets geks:

Op zich gebruik ik On Demand TV niet veel maar pasgeleden kwam ik erachter dat als ik een gratis film uit mijn pakket (Alles-in-1 Plus, dus met TV Standaard) kies en op play klik ik dan een oranje popup krijg dat ik een 0900 nummer moet bellen om de abonnementsvormen te bespreken.
Ik heb dat abonnement al en ik zou het dus gewoon moeten kunnen afspelen.

Daarop heb ik met de klantenservice gebeld die hebben mijn kaart gereset (4 uur wachten en dan zou het goed moeten zijn).
Maar dat heeft ook niet geholpen.

Is er iemand bekend met dit probleem?
Wie weet wat de oplossing is?

Alvast bedankt.

Alles-in-1 Plus is anders dan TV Plus. Als je alleen TV Standaard hebt, heb je geen recht op die gratis films. Alles-in-1 Plus betekent slechts dat je internetverbiending is wat sneller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan