M
Martien!
Nederland 2 is sinds een paar dagen zwart wit, alle andere zenders zijn gewoon kleur.
We kijken niet zo vaak naar NL 2 dus de behoefte om de storingslijn te bellen is niet hoog (minder kans op hoge bloeddruk), maar misschien weet iemand hier een oplossing/verklaring.
alvast bedankt
We kijken niet zo vaak naar NL 2 dus de behoefte om de storingslijn te bellen is niet hoog (minder kans op hoge bloeddruk), maar misschien weet iemand hier een oplossing/verklaring.
alvast bedankt