D
djmichelb
Hey,
Sinds enige tijd is er elke dag storing op Nederland 1 anoloog, veel sneeuw. Normaal zou je zeggen, is de bekabeling niet goed, maar die is wel goed. Ben onlangs verhuisd en nieuwe kabels gekregen. tevens als de bekabeling niet goed zou zijn, zou ik bijvoorbeeld 101tv niet kunnen ontvangen en zou discovery ook slecht beeld moeten hebben, en dat laatste heeft wel goed beeld. (Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een kabel zonder versterker geinstalleerd van ruim 5 meter en werkte ook perfect.) Dus denk ik dat er iets mis is met de kast.
Wie heeft er ook last van in het vormalig @home gebied in Heerlen?
Sinds enige tijd is er elke dag storing op Nederland 1 anoloog, veel sneeuw. Normaal zou je zeggen, is de bekabeling niet goed, maar die is wel goed. Ben onlangs verhuisd en nieuwe kabels gekregen. tevens als de bekabeling niet goed zou zijn, zou ik bijvoorbeeld 101tv niet kunnen ontvangen en zou discovery ook slecht beeld moeten hebben, en dat laatste heeft wel goed beeld. (Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een kabel zonder versterker geinstalleerd van ruim 5 meter en werkte ook perfect.) Dus denk ik dat er iets mis is met de kast.
Wie heeft er ook last van in het vormalig @home gebied in Heerlen?