• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederland 1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter djmichelb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

djmichelb

Hey,

Sinds enige tijd is er elke dag storing op Nederland 1 anoloog, veel sneeuw. Normaal zou je zeggen, is de bekabeling niet goed, maar die is wel goed. Ben onlangs verhuisd en nieuwe kabels gekregen. tevens als de bekabeling niet goed zou zijn, zou ik bijvoorbeeld 101tv niet kunnen ontvangen en zou discovery ook slecht beeld moeten hebben, en dat laatste heeft wel goed beeld. (Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een kabel zonder versterker geinstalleerd van ruim 5 meter en werkte ook perfect.) Dus denk ik dat er iets mis is met de kast.

Wie heeft er ook last van in het vormalig @home gebied in Heerlen?
 
hmm 101tv, analoog in heerlen op de kabel ?

en waarom zou discovery (analoog ? ) dan ook slecht moeten zijn, dan denk ik eerder aan nederland 2,3 en de 2 belgen (want die zitten kwa freqentie bij elkaar)
 
Hey,

Sinds enige tijd is er elke dag storing op Nederland 1 anoloog, veel sneeuw. Normaal zou je zeggen, is de bekabeling niet goed, maar die is wel goed. Ben onlangs verhuisd en nieuwe kabels gekregen. tevens als de bekabeling niet goed zou zijn, zou ik bijvoorbeeld 101tv niet kunnen ontvangen en zou discovery ook slecht beeld moeten hebben, en dat laatste heeft wel goed beeld. (Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een kabel zonder versterker geinstalleerd van ruim 5 meter en werkte ook perfect.) Dus denk ik dat er iets mis is met de kast.

Wie heeft er ook last van in het vormalig @home gebied in Heerlen?

101tv is toch niet analoog in Limburg, je woont net als mij in Limburg en het pakket in heel Limburg is hetzelfde muv lokale zenders. 101tv is alleen digitaal. Welke kast bedoel je eigenlijk? De meterkast?
Overigens nieuw kabels wil niet zeggen dat ze goed zijn. Lees het forum eens door en je zult zien dat er Kabelkeur en/of Hirschman geadviseerd wordt en niet zomaar kabels.
Anders laat je het Aop/Wcd vervangen.
 
Beste mensen,

Over de kast bedoel ik natuurlijk de wijk kast.

En dat 101tv digitaal is weet ik ook, maar voorheen op mijn oude adres viel die vaker weg door oude bekabeling. En tevens was Discovery ook slecht samen met Nederland 1, 2 , 3 en de belg. Nu alleen Nederland 1 maar ook niet altijd, maar de laatste tijd best vaak.
 
Hier in 9721 Groningen ook slecht ontvangst van NED1, veel dwarrels in het beeld, en ook geen txt mogelijk. Gisteravond/Nacht nog geen last.

Edit: inmiddels is het beeld iets beter en wordt txt weer doorgegeven.
Zal binnenkort wat metingen verrichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan