• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederland 1 brengt Tour de France in HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Espnhd
  • Startdatum Startdatum
E

Espnhd

Naast het EK voetbal en de Olympische spelen zal ook de Tour de France 2008 op Nederland 1 HD in HDTV kwaliteit worden uitgezonden.

De Nederland 1 HD zender is van 1 juni tot 24 augustus onder andere beschikbaar bij Ziggo, UPC, CAIW en CanalDigitaal als voorproefje op meer HD TV aanbod bij de publieke omroepen op Nederland 1,2 en 3 in het volgend jaar.

Zowel de vaste camera’s als de mobiele apparatuur op motoren en in de lucht, via de helicopter, zullen in HD opnemen.

Tour liefhebbers kunnen dus hun hart ophalen als ze teminste een HDTV en HD decoder in huis hebben voordat de Tour in Brest van start gaat op 5 juli aanstaande.

Bron: NOS
 
Ik ben heel benieuwd hoe de tour er uit zal zien in HD :)
Hoewel het bij een massa sprint met bijbehorende valparijen weleens te scherp kan zijn ;)
 
Warning: this Live broadcast may contain Blood and Gore.

Expliciet Material ;D
 
Zo het wordt de laatste tijd tog wel steeds bter en bter voor de mensen met een HD-box, nu alleen nog Eurosport HD en BBC HD ;D
 
De tour in HD. Is dat wat Maarten Ducrot bedoelt met het nieuwe wielrennen? ;)
 
Chemz zei:
Zo het wordt de laatste tijd tog wel steeds bter en bter voor de mensen met een HD-box, nu alleen nog Eurosport HD en BBC HD ;D
Eurosport HD is er toch al?
 
Terug
Bovenaan