F
fosters
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe mediabox ontvangen, omdat ik HD tv wilde. In het begin helemaal toppie, maar de laatste twee weken geven nederland 1, 2 en 3 storingen. Het beeld bevriest, geluid hakkelt en het lijkt wel alsof het signaal te zwak is. Alle normale commerciele zenders komen storingsvrij door, geen probleem. De HD znders geven eigenlijk hetzelfde hakkelende en stotende signaal. Wat zou dit kunnen zijn?