• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nederland 1, 2 en 3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fosters
  • Startdatum Startdatum
F

fosters

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe mediabox ontvangen, omdat ik HD tv wilde. In het begin helemaal toppie, maar de laatste twee weken geven nederland 1, 2 en 3 storingen. Het beeld bevriest, geluid hakkelt en het lijkt wel alsof het signaal te zwak is. Alle normale commerciele zenders komen storingsvrij door, geen probleem. De HD znders geven eigenlijk hetzelfde hakkelende en stotende signaal. Wat zou dit kunnen zijn?
 
Ik heb ook zo'n soort probleem gehad. Bij mij bleek het een afstervende Cisco box te zijn. Ik kon andere fouten uitsluiten omdat ik ook voor op de slaapkamer een (HD) box heb, deze functioneerde wel gewoon goed. Via UPC klantenservice toen verder afgehandeld.
 
Terug
Bovenaan