- Berichten
- 624
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Van mijn standaard digitale TV (de vrije zenders zeg maar) doen sinds vanmorgen de zenders van Nederland 1, 2 en 3 het niet meer. Alle andere (commerciële) zenders is geen probleem. Het maffe is dat op de HD versie van genoemde zenders er wel signaal is. Zijn er meer mensen die dit ondervinden?
Op de storingenpagina is uiteraard niets te vinden/ gemeld. Ik zie ook nergens een mogelijkheid dit te melden bij UPC.
Op de storingenpagina is uiteraard niets te vinden/ gemeld. Ik zie ook nergens een mogelijkheid dit te melden bij UPC.
