• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederland 1, 2, 3 zwak of geen signaal

Berichten
624
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Van mijn standaard digitale TV (de vrije zenders zeg maar) doen sinds vanmorgen de zenders van Nederland 1, 2 en 3 het niet meer. Alle andere (commerciële) zenders is geen probleem. Het maffe is dat op de HD versie van genoemde zenders er wel signaal is. Zijn er meer mensen die dit ondervinden?

Op de storingenpagina is uiteraard niets te vinden/ gemeld. Ik zie ook nergens een mogelijkheid dit te melden bij UPC.
 
Shadowranger zei:
Van mijn standaard digitale TV (de vrije zenders zeg maar) doen sinds vanmorgen de zenders van Nederland 1, 2 en 3 het niet meer. Alle andere (commerciële) zenders is geen probleem. Het maffe is dat op de HD versie van genoemde zenders er wel signaal is. Zijn er meer mensen die dit ondervinden?

Op de storingenpagina is uiteraard niets te vinden/ gemeld. Ik zie ook nergens een mogelijkheid dit te melden bij UPC.

Je hebt aan je profiel te zien Alles-in-1 abo. Dus je zou 1200 kunnen bellen?
 
Dan krijg hij te horen dat het aan zijn binnenhuis installatie ligt.
En dat hoef niet gemeld te worden op de storings pagina

73's
 
Het lijkt er op dat TS2099 er uit ligt of is gewisseld van frequentie
 
Ik was benieuwd of ik de enige ben of er meer mensen in de 7300 regio dit ondervinden. Ik zal het straks idd melden bij 1200.

Edit: Na bellen met 1200 blijkt dat er wat veranderd is in de frequenties van de betreffende zenders op SD. Na de TV-tuner opnieuw te laten zoeken doen ze het weer. Topic mag close.
 
Zie mijn reactie naar aanleiding van het telefoontje aar 1200. TV opnieuw laten zoeken.
 
Hallo,

Ik kom net van mijn schoonvader die ook geen Nederland 1, 2 en 3 op digitale tv meer heeft. Alle andere zenders zijn wel te ontvangen. Gisteren was er nog niets aan de hand. Is deze storing bekend?

7131 Lichtenvoorde
 
Frenkie?

Je hebt vast de reacties hierboven gelezen? Daartussen staat het volgende:

Shadowranger zei:
Edit: Na bellen met 1200 blijkt dat er wat veranderd is in de frequenties van de betreffende zenders op SD. Na de TV-tuner opnieuw te laten zoeken doen ze het weer.

:)
 
Terug
Bovenaan