• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NED123 blokjes en haperingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sioux
  • Startdatum Startdatum
S

sioux

3354 Sinds vandaag veel haperingen en blokjes op NED123. Ik heb de DVR, voorheen met de oude Mediabox geen problemen.
 
Heb ik al de hele week maar niet met ned 1,2 en 3 meet net5, nickelodeon, discovery en nog een aantal zenders
erg hindelijk terwijl de analoge tv nog beter is dat digitaal
 
Film 1 is hier af en toe ook even 1 a 2 sec blokkerig daarvoor niet.
 
Ik kijk (nog) analoog maar kan sinds 6 december digitaal kijken. Vandaag de box ontvangen. Nog niet aangesloten. Maar om dit alles mogelijk te maken is de analoge zenderindeling hier (zutphen) veranderd, en sindsdien zijn er op ned 1 2 en drie ook op het analoge signaal duidelijk mpg artefacten te zien. Contouren om bewegende delen etc. Ziet er slecht uit. Het basis signaal van UPC is dus niet ok lijkt me, ook voor de conversie naar analoog niet.
 
doetinchem (7031) idem. volgens de HD zouden het weer eens mijn kabels zijn..... ik wordt hier ene beetje moe van
 
3354 Problemen lijken weer opgelost. Vandaag nog geen blokjes of haperingen gezien.
 
Terug
Bovenaan