K
kingpin1966
Het beeld van Ned.2 schakelt bij ons om de haverklap van het 16
formaat naar het 4:3 formaat.
Dit is erg vervelend als we via de digitale decoder een programma opnemen en we dus noodgedwongen even analoog moeten kijken.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Komt dit alleen in het Ziggo gebied voor of ook elders?
Dit is erg vervelend als we via de digitale decoder een programma opnemen en we dus noodgedwongen even analoog moeten kijken.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Komt dit alleen in het Ziggo gebied voor of ook elders?

