• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1 HD op zwart

  • Onderwerp starter Onderwerp starter willem3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

willem3

Uitgerekend op de dag dat er bij iedereen een Veronica Magazine op de mat valt , een cadeau van Ziggo, met daarin een mooi verhaal over HDTV van Ziggo en dat "De zenders Nederland 1 HD en Eurosport HD zonder meerkosten in het standaardpakket worden uitgezonden", gaat bij datzelfde Ziggo NED 1 HD op zwart ! (25/08/2008)
Te gek voor woorden.
Daar zit je dan met je HD decoder en HD TV.

Dit valt toch niet te verkopen ?

Trouwens ik moet de eerste (nu) Ziggo abonnee nog tegenkomen die geen problemen heeft gehad met aansluiting cq. installatie van TV, radio, telefoon of internet van Ziggo en voorgangers.M.I geen toeval wel inkomsten voor de hulplijn !
Dus dan wordt je lid van het fameuze panel, en dan mag je zeggen wat voor kleur de website moet krijgen..............
Lekker belangrijk !?!
Dit moest ik ook nog even kwijt.
 
Dat Ned 1 HD op zwart zou gaan was bekend want de NOS heeft deze uitzendingen alleen als proef tijdens het WK, Tour de FRance en de olimpische spelen uitgezonden. Als we de NOS mogen geloven dan worden met ingang van jan 2009 Ned1, 2, en 3 in HD kwaliteit uitgezonden
 
Zucht. Alweer een NL 1 HD op zwart klaag thread.

Nogmaals: al vanaf het allereerste begin was duidelijk dat NL1 HD tot en met 24 augustus zou zijn en dan pas weer vanaf 1/1/2009.

Dit is ook niet door Ziggo op zwart gezet, maar door de Publieke Omroep. Het kanaal is ook gestopt bij bv UPC en Canal Digitaal.

Kortom: als je al wilt klagen, doe het dan bij de juiste partij, nml de publieke omroep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan