W
willem3
Uitgerekend op de dag dat er bij iedereen een Veronica Magazine op de mat valt , een cadeau van Ziggo, met daarin een mooi verhaal over HDTV van Ziggo en dat "De zenders Nederland 1 HD en Eurosport HD zonder meerkosten in het standaardpakket worden uitgezonden", gaat bij datzelfde Ziggo NED 1 HD op zwart ! (25/08/200
Te gek voor woorden.
Daar zit je dan met je HD decoder en HD TV.
Dit valt toch niet te verkopen ?
Trouwens ik moet de eerste (nu) Ziggo abonnee nog tegenkomen die geen problemen heeft gehad met aansluiting cq. installatie van TV, radio, telefoon of internet van Ziggo en voorgangers.M.I geen toeval wel inkomsten voor de hulplijn !
Dus dan wordt je lid van het fameuze panel, en dan mag je zeggen wat voor kleur de website moet krijgen..............
Lekker belangrijk !?!
Dit moest ik ook nog even kwijt.

Te gek voor woorden.
Daar zit je dan met je HD decoder en HD TV.
Dit valt toch niet te verkopen ?
Trouwens ik moet de eerste (nu) Ziggo abonnee nog tegenkomen die geen problemen heeft gehad met aansluiting cq. installatie van TV, radio, telefoon of internet van Ziggo en voorgangers.M.I geen toeval wel inkomsten voor de hulplijn !
Dus dan wordt je lid van het fameuze panel, en dan mag je zeggen wat voor kleur de website moet krijgen..............
Lekker belangrijk !?!
Dit moest ik ook nog even kwijt.