• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1 en 2: geen abonnement?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter FransM
  • Startdatum Startdatum
F

FransM

Hoi,

Als ik mijn mediabox (zwarte PACE) aanzet dan krijg ik vaak (altijd?) dat hij vindt dat ik bij Ned 1 geen abonnement heb. Dit gebeurt soms bij Ned 1 + 2. Ik kan de zenders wel kiezen en heb ook gewoon beeld maar bij Ch+ / Ch- worden die zenders dan geskipt. Na een tijdje (kan wel een half uur duren) is het zoals het hoort (en is de u heeft geen abonnement melding weg).

Is hier wat aan te doen? Dit heeft ie al een tijdje, misschien wel zolang als ik de STB heb (iets meer dan een half jaar) en begint langzaam te irriteren.

Thanx, Frans
 
Hier precies hetzelfde probleem met skippen van ned1 en 2,
Ik laat aldoor opnieuw zenders zoeken,dan gaat het weer even een poosje goed
 
Is een bekende bug, op te lossen door power management op hoog te zetten (dus geen power management)

ben hierover door jordy benaderd om eea te testen en voorlopig is de enige workaround dus bovengenoemde (of steeds zenders zoeken.. reset naar factory is totaal niet nodig)
 
Terug
Bovenaan