F
FransM
Hoi,
Als ik mijn mediabox (zwarte PACE) aanzet dan krijg ik vaak (altijd?) dat hij vindt dat ik bij Ned 1 geen abonnement heb. Dit gebeurt soms bij Ned 1 + 2. Ik kan de zenders wel kiezen en heb ook gewoon beeld maar bij Ch+ / Ch- worden die zenders dan geskipt. Na een tijdje (kan wel een half uur duren) is het zoals het hoort (en is de u heeft geen abonnement melding weg).
Is hier wat aan te doen? Dit heeft ie al een tijdje, misschien wel zolang als ik de STB heb (iets meer dan een half jaar) en begint langzaam te irriteren.
Thanx, Frans
Als ik mijn mediabox (zwarte PACE) aanzet dan krijg ik vaak (altijd?) dat hij vindt dat ik bij Ned 1 geen abonnement heb. Dit gebeurt soms bij Ned 1 + 2. Ik kan de zenders wel kiezen en heb ook gewoon beeld maar bij Ch+ / Ch- worden die zenders dan geskipt. Na een tijdje (kan wel een half uur duren) is het zoals het hoort (en is de u heeft geen abonnement melding weg).
Is hier wat aan te doen? Dit heeft ie al een tijdje, misschien wel zolang als ik de STB heb (iets meer dan een half jaar) en begint langzaam te irriteren.
Thanx, Frans