P
pl119
Hoi,
Op de website van Ziggo staat, dat vanaf 2009 Ned 1,2 en 3 in HD te zien zijn.
2009 is een ruim begrip. Iemand enig idee wanneer in 2009?
mvg,
Kees
Op de website van Ziggo staat, dat vanaf 2009 Ned 1,2 en 3 in HD te zien zijn.
2009 is een ruim begrip. Iemand enig idee wanneer in 2009?
mvg,
Kees