• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

national geographic af en toe hikje in geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter knorde
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

knorde

Hoi,

Ik heb gisteren een nieuwe humax 5200 gekregen.
Nu valt me op (maar misschien is het toeval) dat alleen bij de zender national geographic heel af en toe een hikje in het geluid zit, ik bedoel daarmee dat het geluid dus voor 1 sec (misschien zelfs nog minder) weg valt.

Op alle andere zenders heb ik dit niet.
Herkend iemand dit?

Gr. Kees.
 
Ja, is mij ook opgevallen.
Volgens mij was het in DD5.1. (of alle twee geluidssporen?)
 
Mooi dat het iig bekend is, ligt het niet aan hier :)
Zouden ze het zelf ook weten (en oplossen)? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan