K
knorde
Hoi,
Ik heb gisteren een nieuwe humax 5200 gekregen.
Nu valt me op (maar misschien is het toeval) dat alleen bij de zender national geographic heel af en toe een hikje in het geluid zit, ik bedoel daarmee dat het geluid dus voor 1 sec (misschien zelfs nog minder) weg valt.
Op alle andere zenders heb ik dit niet.
Herkend iemand dit?
Gr. Kees.
Ik heb gisteren een nieuwe humax 5200 gekregen.
Nu valt me op (maar misschien is het toeval) dat alleen bij de zender national geographic heel af en toe een hikje in het geluid zit, ik bedoel daarmee dat het geluid dus voor 1 sec (misschien zelfs nog minder) weg valt.
Op alle andere zenders heb ik dit niet.
Herkend iemand dit?
Gr. Kees.

