• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nat type xbox 360

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MarkvanderLugt
  • Startdatum Startdatum
M

MarkvanderLugt

Hallo,

Ik weet dat er al veel woorden aan vuil gemaakt zijn, heb ook het 1 en ander opgezocht maar ik kom er echt niet uit..

Ik heb sinds een maand UPC horizon en alles werkt perfect. alleen is mijn NAT type nu verandert van OPEN naar MODERAT en kan ik sommigen mensen nu geen invite meer sturen op xbox live en ik word hier eigenlijk een beetje gek van. Omdat ik hiervoor nooit problemen heb gehad toen ik mijn Link modem nog had.

Heeft iemand hiervoor de oplossing? ::)
 
Terug
Bovenaan