M
MarkvanderLugt
Hallo,
Ik weet dat er al veel woorden aan vuil gemaakt zijn, heb ook het 1 en ander opgezocht maar ik kom er echt niet uit..
Ik heb sinds een maand UPC horizon en alles werkt perfect. alleen is mijn NAT type nu verandert van OPEN naar MODERAT en kan ik sommigen mensen nu geen invite meer sturen op xbox live en ik word hier eigenlijk een beetje gek van. Omdat ik hiervoor nooit problemen heb gehad toen ik mijn Link modem nog had.
Heeft iemand hiervoor de oplossing?
Ik weet dat er al veel woorden aan vuil gemaakt zijn, heb ook het 1 en ander opgezocht maar ik kom er echt niet uit..
Ik heb sinds een maand UPC horizon en alles werkt perfect. alleen is mijn NAT type nu verandert van OPEN naar MODERAT en kan ik sommigen mensen nu geen invite meer sturen op xbox live en ik word hier eigenlijk een beetje gek van. Omdat ik hiervoor nooit problemen heb gehad toen ik mijn Link modem nog had.
Heeft iemand hiervoor de oplossing?
