• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nat Geo Wild vaste ondertiteling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter C0re
  • Startdatum Startdatum
Berichten
5.111
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
Sinds een tijdje is de ondertiteling op Nat Geo Wild ingebrand en niet meer los te selecteren. Is daar een speciale reden voor? Verder is de Engelse audiospoor ook weg.

Ik vind het geen verbetering en het blijft me verbazen dat deze zender nog steeds in 4:3 letterbox uitzendt.
 
Via de satelliet zijn diverse landenversies nu eindelijk overgegaan op 16:9. Maar je raadt het al, de Nederlandse versie nog steeds niet :9
 
tja ik snap ook niet dat upc niet gewoon een ultimatum geefd van een jaar waarbinnen de zenders over moeten naar 16:9 of het word niet meer doorgegeven.

niks doen motiveerd duidelijk niet dus moeten er hardere maatregelen genomen worden.
er de claims dat er nog veel mensen een 4:3 tv hebben vind ik al helemaal niet interesant of relevant aangezien je 16:9 makkelijk op een 4:3 kan kijken maar andersom ziet het er niet uit.

UPC laat eens zien dat je ballen heb en doe er wat aan.
 
Terug
Bovenaan