- Berichten
- 5.111
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Satelliet TV
- Ziggo
Sinds een tijdje is de ondertiteling op Nat Geo Wild ingebrand en niet meer los te selecteren. Is daar een speciale reden voor? Verder is de Engelse audiospoor ook weg.
Ik vind het geen verbetering en het blijft me verbazen dat deze zender nog steeds in 4:3 letterbox uitzendt.
Ik vind het geen verbetering en het blijft me verbazen dat deze zender nog steeds in 4:3 letterbox uitzendt.