• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nat Geo Wild HD: geen geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wzir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wzir

Sinds vandaag is het geluid weggevallen op deze zender, ondervinden meer mensen dit? (het is de enige zender waarbij ik dit merk).
 
Oke thanks. Misschien dan alleen in voormalig Casema gebied? Iemand?

Op History HD (als het goed is nog steeds in dezelfde TS) wel gewoon geluid, als op alle zenders trouwens. Alleen Nat Geo Wild HD doet moeilijk :?
 
Hier (Multikabel gebied) merk ik inderdaad ook een probleem bij Nat Geo Wild HD.

Het Engelse geluid werkt ok.
Het Nederlands geluidsspoor is echter afwezig!

Dit probleem merk ik zowel bij de Humax 5050c en op mijn PC/DVB ontvanger.
Bij mijn PC Software (ProgDVB) krijg ik zelfs ook geen beeld meer wanneer ik het geluid op Nederlands zet!
 
Bij mij werkt het inmiddels weer, sinds enkele minuten. Geen idee wat het was, maar het heeft wel vrij lang geduurd (sinds vanochtend).
 
Bij mij (9402) was zondag- of maandagavond geen geluid op genoemde zender.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan