R
RedSox
Ik heb ooit ergens gelezen hier dat NASN is overgenomen door ESPN en dat NASN binnenkort een echte ESPN zal worden.
Heeft iemand een idee wanneer dat is ?
En zo ja, weet iemand ook welke ESPN we dan te zien krijgen - of dat dat misschien eentje is speciaal voor Europa.
NASN zendt uit in een belabberde kwaliteit (en zelfs nog in 4:3) terwijl al het bron materiaal van veel betere kwaliteit is....misschien is het de compressie vanuit Ziggo ? Geen idee, maar toen ik in de USA woonde had ik daar verschillende ESPN kanalen die in echt fantastische kwaliteit (niet eens 720p destijds) uitzonden.......
Hopelijk krijgen we eindelijk één van de echte amerikaanse kanalen, en niet zo'n vreemde vogel als ESPN classic........nutteloze zender is dat zeg
Thanks!
Heeft iemand een idee wanneer dat is ?
En zo ja, weet iemand ook welke ESPN we dan te zien krijgen - of dat dat misschien eentje is speciaal voor Europa.
NASN zendt uit in een belabberde kwaliteit (en zelfs nog in 4:3) terwijl al het bron materiaal van veel betere kwaliteit is....misschien is het de compressie vanuit Ziggo ? Geen idee, maar toen ik in de USA woonde had ik daar verschillende ESPN kanalen die in echt fantastische kwaliteit (niet eens 720p destijds) uitzonden.......
Hopelijk krijgen we eindelijk één van de echte amerikaanse kanalen, en niet zo'n vreemde vogel als ESPN classic........nutteloze zender is dat zeg

Thanks!