• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nas direct aangesloten op HB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter JoTar
  • Startdatum Startdatum
J

JoTar

Sinds vandaag heb ik de HB in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal tevreden ben...

Hiervoor had ik een Thompson box, met de tv (Samsung es6900), Imac en nas (Synology 213+) aangesloten via de router (D-Link 655). Dit was perfect, alles communiceerde met elkaar. Ik kon via de tv zo alle media bereiken die op mijn nas staat.

Tot vandaag...

De HB (modem/router) aangesloten volgens het boekje en direct de tv en nas gekoppeld. De Imac staat net iets te ver dus deze is via WIFI aangesloten.

Sindsdien kan ik mijn films niet meer afspelen via de tv. Zodra ik op source klik zie ik wel mijn NAS staan, echter zonder logo maar wel een vraagteken bij. De mappen, video/foto/muziek, kan ik allemaal doorlopen tot aan het bestand. Zodra ik het bestand wil openen dan krijg ik de melding "Het geselecteerde bestand wordt nu niet ondersteund" :'(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Terug
Bovenaan