• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Naar aanleiding van "Activeringscodes UPC MediaBox"

René

Moderator
Berichten
10.059
Internet
  1. Plinq
https://ziggoforum.nl/topics/12488/
Mooi overzicht :6
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lastig alleen dat je onder meer t tebecai gebied er in hebt staan wat op dit momen totaal niet dtv geschikt is
 
Upc Monteur 2 zei:
Lastig alleen dat je onder meer t tebecai gebied er in hebt staan wat op dit momen totaal niet dtv geschikt is

Dit is de lijst zoals die door UPC verstrekt is, dus als daar plaatsen op staan die er eigenlijk niet op horen, is dat een fout van UPC.
 
was alleen ter aanvulling en ter verduidelijking dat de t alleen maar decodes waren en niet regio geschiktheid. :6
 
dvanhul zei:
Dit is de lijst zoals die door UPC verstrekt is, dus als daar plaatsen op staan die er eigenlijk niet op horen, is dat een fout van UPC.
Die codes zijn gewoon al ingedeeld voordat de genoemde gemeenten al een dtv-geschikt netwerk hadden...

Wanneer er dan wel DTV beschikbaar komt, is dat dus de activeringscode die je moet gebruiken :)
 
Voor Middelharnis in plaats van 186 221 (Rotterdam) gebruiken.
 
IK woon in Haarlem, en zat eens tekijken naar andere codes, en dee die van rotterdam 221 en ineens krijg ik zenders tezien met beeld (haarlem 122 en rotterdam 129), mag ik die gewoon gebruiken of kan upc hier moeilijk over doen?
nieuwe zenders die in haarlem niet tezien zijn bijvoorbeeld, 2M,RTP, ESC1.

Edit// En waarom heeft Rotterdam eigenlijk 7 zenders meer dan de rest?
 
Devil-Strike.net zei:
IK woon in Haarlem, en zat eens tekijken naar andere codes, en dee die van rotterdam 221 en ineens krijg ik zenders tezien met beeld (haarlem 122 en rotterdam 129), mag ik die gewoon gebruiken of kan upc hier moeilijk over doen?
nieuwe zenders die in haarlem niet tezien zijn bijvoorbeeld, 2M,RTP, ESC1.

Edit// En waarom heeft Rotterdam eigenlijk 7 zenders meer dan de rest?

voor zover ik weet mag dit... maar bij mij liep de box toen steeds vast. en die extra zenders van rotterdam hebben we hier in zaanstad ook dacht ik. maar in alkmaar bijvoorbeeld niet. dit komt waarschijnlijk door het feit dat het alkmaarse kabel netwerk verouderd is (van wat ik had begrepen)
 
Zojuist heeft een vriendin van me upc digitale tv aangevraagd. Tijdens het aanzetten bleek dat de regio code van hoek van holland niet bekend was. Zij upc bellen maar die zijden ja uhm ik weet t ook niet. Maar hoek van holland staat wel op de kaart. 000 doet t niet rdam ( 221 ) doet t niet. Iemand enig iedee?

youri
 
Terug
Bovenaan