R
rentreck
Hallo forumleden
Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen
Omdat ik nogal mensen helpt met de pc wil ik dit doen vanaf mijn pc. Nu bestaat hulp op afstand in windows maar deze wil ik niet gebruiken omdat ik ooit een programma heb gehad die heel makkelijk was.
Ik installeerde hier het hoofd programma en kon (ik geloof via de email) een klein programmaatje sturen naar de des betreffende pc , deze helpen , de pc die geholpen was herstarte de pc , het programmaatje deinstalleeerde zich.
Alleen was dit een trail versie en al een hele lange tijd geleden en ben nu de naam van het programma kwijt en via google krijg ik niet wat ik zoek
Wie weet wat ik bedoel
Alvast bedankt
Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen
Omdat ik nogal mensen helpt met de pc wil ik dit doen vanaf mijn pc. Nu bestaat hulp op afstand in windows maar deze wil ik niet gebruiken omdat ik ooit een programma heb gehad die heel makkelijk was.
Ik installeerde hier het hoofd programma en kon (ik geloof via de email) een klein programmaatje sturen naar de des betreffende pc , deze helpen , de pc die geholpen was herstarte de pc , het programmaatje deinstalleeerde zich.
Alleen was dit een trail versie en al een hele lange tijd geleden en ben nu de naam van het programma kwijt en via google krijg ik niet wat ik zoek
Wie weet wat ik bedoel
Alvast bedankt
