• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Naam van programma kwijt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rentreck
  • Startdatum Startdatum
R

rentreck

Hallo forumleden

Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen
Omdat ik nogal mensen helpt met de pc wil ik dit doen vanaf mijn pc. Nu bestaat hulp op afstand in windows maar deze wil ik niet gebruiken omdat ik ooit een programma heb gehad die heel makkelijk was.
Ik installeerde hier het hoofd programma en kon (ik geloof via de email) een klein programmaatje sturen naar de des betreffende pc , deze helpen , de pc die geholpen was herstarte de pc , het programmaatje deinstalleeerde zich.
Alleen was dit een trail versie en al een hele lange tijd geleden en ben nu de naam van het programma kwijt en via google krijg ik niet wat ik zoek

Wie weet wat ik bedoel
Alvast bedankt
 
Zoiets was het wel maar het was zeker geen symantec
Alvast bedankt voor het mee denken
 
of was het toevallig Teamviewer
https://www.teamviewer.com

LogMEIn is wel lekker simpel
https://secure.logmein.com/welcome/firewalls/
errug gemakkelijk proggietje..klein..nix installeren

Zelf gebruik ik RemotelyAnywhere, is geloof ik ook van dezelfde toco
https://www.remotelyanywhere.com/template.asp?page=home

Edit:

Er schoot me d'r nog eentje te binnen..ik heb m zelf ook een tijdje gebruikt, totdat de trail-versie verlopen was

ISl Light :6

Is ook een heel klein tooltje contact d.m.v. versturen codec..geen installatie ..geen last van firewalls ed ....
-> ISL LIGHT
 
Terug
Bovenaan